تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814610920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

65 شوراي اسلامي كار در نامه به رييس جمهوري خواستار شدند صيانت از اشتغال با جلوگيري از قاچاق كالا به كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 65 شوراي اسلامي كار در نامه به رييس جمهوري خواستار شدند صيانت از اشتغال با جلوگيري از قاچاق كالا به كشور
خبرگزاري فارس:تعداد 65 شوراي اسلامي كار در نامه سرگشاده به رييس جمهوري خواستار صيانت از اشتغال و توليد داخلي با جلوگيري از قاچاق كالا به كشور شدند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، تعداد 65 نفر از نمايندگان شورهاي اسلامي كارگران در كارخانه هاي مختلف در نامه سرگشاده به رييس جمهوري خواستار صيانت از اشتغال و توليد داخلي با جلوگيري از قاچاق كالا به كشور شدند.
در اين نامه آمده است: با بها دادن به كار و توليدات داخلي و ارتقاء كيفيت مي‌توان به خواست خداوند متعال نه تنها كشور را از وابستگي در عرصه‌هاي اقتصادي بي نياز كرد، بلكه مي توانيم به جايگاه رقابتي در عرصه‌هاي بين‌المللي نيز دست يابيم.
در اين نامه خطاب به رييس جمهوري آمده است: آنچه باعث شده است، تا لحظاتي از وقت گرانمايه جنابعالي را بگيريم، مدتي است كه بحث كاهش تعرفه واردات از طريق رسانه‌ها و مسئولان موجي از نگراني در بين همه كارگران به ويژه كارگران توليد لوازم خانگي ايجاد كرده است، چرا كه همين الان نيز با وجود كالاهاي قاچاق واحد‌هاي توليدي به اندازه كافي مشكل دارند و حال با كاهش تعرفه واردات، به يقين اين گونه واحد‌ها دچار مشكلات مضاعف شده و احتمال تعطيلي و بيكاري صدها هزار نفر كارگر و به تبع آن زندگي ميليونها خانواده به مخاطره خواهد افتاد.
نمايندگان كارگران در شوراي اسلامي كارخانه ها در نامه خود ياد آور شدند: در شرايطي كه داشتن يك شغل آبرومند براي جوانان كشور و امنيت شغلي براي شاغلان از اهم خواست‌ها و شايد آرزوي دست‌ نيافتني باشد، چگونه مي‌شود اين بحث غم‌انگيز را مطرح كرد.
در ادامه نامه كارگران به رييس جمهور آمده است: در حالي كه توليد‌كنندگان لوازم خانگي نياز به حمايت و پشتيباني دارند تا ضمن عبور از بحران فعلي با ارتقاء كيفيت و كميت به جايگاهي برسند كه بالاترين آن كسب رضايت مشتري است، حال سوال از نظريه پردازان و كساني است كه بحث كاهش تعرفه واردات و پيوستن به سازمان تجارت جهاني را مطرح مي‌كنند و بر اين باورند كه با ورود كالاهاي خارجي امكان رقابت و ارتقاء كيفيت محصولات داخلي فراهم مي‌شود.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن