تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميرمحمدي: هيات رئيسه امروز تخلفات فراواني كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: ميرمحمدي: هيات رئيسه امروز تخلفات فراواني كرد
آفتاب: محمد ميرمحمدي، نماينده قم در خانه ملت با اشاره به تذكر كه قصد داشت در آخر جلسه امروز مجلس به هيات رئيسه بدهد در جمع خبرنگاران گفت: «هيات رئيسه مجلس امروز در اداره جلسه تخلفات فراواني داشت و به هيچ عنوان هم به تذكرات نمايندگان توجه نكرد».

به گزارش خبرنگار پارلماني آفتاب، وي افزود: «ما قسم خورده‌ايم اگر تخلفي را در اداره جلسه ديديم تذكر دهيم و اين كار را هم امروز بارها انجام داديم».

ميرمحمدي تصريح كرد: «هيات رئيسه اگر تصميمي سياسي در اداره جلسه مي‌گيرد اين مساله مسئوليت ما را كه تذكر به رفع تخلف و اجراي قانون در خانه ملت است را سلب نمي‌كند و م اده 125 آيين‌نامه مي‌گويد اگر مسائل مهمي باشد حداقل نصف نمايندگان مجلس بايستي آن نامه را امضا كرده باشند».

وي ادامه داد: «امروز علنا رئيس جلسه مي‌گويد نامه نمايندگان 123 امضا دارد و آخرين روز مجلس بودن را توجيه اقدام غيرقانوني خود مي‌كند».

نماينده قم اظهار داشت: «تفاوت بين اول مجلس

” امروز تعداد زيادي از نمايندگان تذكر مي‌دادند و هيات رئيسه هم مدام تذكرات را از مانيتور حذف مي‌كرد و ما هم دوباره تذكر مي‌داديم . ... “

و آخر مجلس از نظر پايبندي به قانون و آيين‌نامه فرقي نمي‌كند و هيات رئيسه بايد تا آخرين لحظه قانون را اجرا كند».

وي اضافه كرد: «تذكري كه در رابطه با استيضاح داده شد كاملا صحيح بود و حتي جمعيت حاضر در جلسه در موقع خواندن تحقيق و تفحص از قوه قضاييه از هدف نمايندگان مجلس كمتر بود و اين قضيه نيز به هيات رئيسه تذكر داده شد و مسئوليت آن با هيات رئيسه است».

نماينده قم خاطرنشان كرد: «امروز تعداد زيادي از نمايندگان تذكر مي‌دادند و هيات رئيسه هم مدام تذكرات را از مانيتور حذف مي‌كرد و ما هم دوباره تذكر مي‌داديم و امروز به آمار تخلفات هيات رئيسه چندين تخلف ديگر افزود شد و بايد بگويم كه اعضاي هيات رئيسه بايد جواب قسمي كه خورده‌اند را به مردم بدهند».

وي افزود: «در جامعه گفته نشود كه در مجلس هفتم آن‌هم در روز آخر تخلفي صورت گرفت و كسي اعتراض نكرد زيرا ما به سوگندي كه خورده بوديم اعتراض كرديم و تذكر هم داديم ولي هيات رئيسه هيچ توجه‌اي نكرد و جلسه را تعطيل كردند».
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن