تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812897859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده قرارگاه فتح و انتظامي استان سيستان و بلوچستان خبر داد: اختصاص بيش از 50 ميليارد تومان به طرح‌هاي مرزي سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده قرارگاه فتح و انتظامي استان سيستان و بلوچستان خبر داد: اختصاص بيش از 50 ميليارد تومان به طرح‌هاي مرزي سيستان و بلوچستان
خبرگزاري فارس: فرمانده قرارگاه فتح و انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: در سالجاري بالغ بر 50 ميليارد تومان اعتبار به طرح‌هاي مرزي سيستان و بلوچستان اختصاص يافته است كه توسط خود نيروي انتظامي استان در اقدامات باز دارنده و انسدادي هزينه خواهد شد.


محمد غفاري امروز در بازديد از دفتر نمايندگي خبرگزاري فارس در زاهدان پيرامون وحدت شيعه و سني در استان سيستان و بلوچستان به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: شيوه عملكرد مسئولين مي‌تواند علاوه بر جلوگيري از دامن زدن به مسائل قومي و مذهبي، زمينه شكوفايي هرچه بيشتر استعدادهاي اين منطقه را در پي داشته باشد.
وي افزود: اگر مسئولين با توجه به نيازهاي هر دو طيف شيعه و سني رعايت مساوات و عدالت را مبناي كاري خود قرار دهند بسياري از توطئه‌هايي كه امروز در قالب دفاع از قوميت از سوي عده‌اي افراد خود فروخته انجام مي‌گيرد خنثي خواهد شد.
غفاري ضمن تشريح تهديدات استان گفت: اصحاب رسانه بايد تهديدات را شناخته و در انعكاس اخبار بويژه اخبار امنيتي استان زمينه دامن زدن به آن را فراهم نسازند.
وي تعامل رسانه‌ها به ويژه خبرگزاري فارس را با نيروي انتظامي استان را خوب توصيف كرد و تداوم و استمرار آن را خواستار شد.
غفاري با اشاره به فعاليت هاي نيروي انتظامي استان در سال جاري خاطر نشان كرد: بدنبال اقدامات امنيتي و انتظامي و هماهنگي دستگاه قضايي ضربات مهلكي به گروهك هاي تروريستي، بويژه جندا... وارد گرديده است و همچنين تعداد زيادي از اشرار كه در زمينه مواد مخدر و شرارت فعاليت داشته اند خود را تسليم قانون كرده اند.
وي اضافه كرد: در اين راستا تعداد 175 نفر از اشرار سال گذشته خود را تحويل قانون داده و از مزاياي تامين برخوردار شدند و روند گروهي و انفرادي تسليم شدن آنان همچنان ادامه دارد.
غفاري افزود: سال گذشته به رغم اختصاص 28 ميليارد تومان اعتبار به مسائل امنيتي و انتظامي، متاسفانه اين مبلغ در اختيار نيروي انتظامي استان نگرفت كه اين امر سبب بازدارندگي در مسير توسعه امنيتي منطقه گرديد.
فرمانده قرارگاه فتح و انتظامي استان تصريح كرد: بدنبال بازديد برخي از اعضاي كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي از طرح هاي مرزي در دست اجراي اين ناحيه انتظامي، اعتبارات قابل قبولي به مسائل مرزي استان اختصاص خواهد يافت.
وي در پايان اظهار داشت: ارتقاء طرح معنويت و آموزش نيروهاي اين ناحيه نيز از جمله اقداماتي بوده كه در سالجاري به مرحله اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن