تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812889747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاظم جلالي استيضاح كنندگان محكم نبودند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: كاظم جلالي استيضاح كنندگان محكم نبودند
آفتاب: كاظم جلالي نماينده شاهرود در خانه ملت با اشاره به منتفي شدن استيضاح وزير بازرگاني گفت: «استيضاح در زمان نامناسبي مطرح شده بود و به نظر مي‌رسيد كه افرادي كه استيضاح وزير بازرگاني را مديريت مي‌كردند از يك انسجام دروني برخوردار نبودند».

وي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني آفتاب افزود: «ما زماني كه وزير آموزش و پرورش را استيضاح مي‌كرديم 10 نفر محكم برروي امضاهايمان ايستاده بوديم و اين جمعي كه مي‌خواستند وزير بازرگاني را استيضاح كنند اينگونه نبودند».

نماينده شاهرود اظهار داشت: «مشاهده كرديد كه در بار اول استيضاح از حد نصاب افتاد و در بار دوم هم تنها 9 نفر باقي ماندند».

وي ادامه داد: «حتي هفته گذشته كه استيضاح اعلام وصول شد من به برخي از استيضاح‌كنندگان گفتم كه اين استيضاح قابل انجام نيست. براي اينكه در آيين‌نامه آمده كه استيضاح ظرف 10 روز بايد انجام شود و 10 روز هم شنبه هفته آينده مي‌شود كه هيات رئيسه انداخت به امروز و كافي است كه در اين روزها جلسه حدنصاب نداشته باشد و استيضاح انجام نمي‌شود».

جلالي تصريح كرد: «اراده هيات رئيسه و برخي از نمايندگان بر اين بود كه اين استيضاح ديگر را آماده كردند يك حركت حساب شده نبود و در عمل هم اين اثبات شد».
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن