تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيست و چهارمين نشست مقامات امنيتي همسود در بيشكك آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيست و چهارمين نشست مقامات امنيتي همسود در بيشكك آغاز شد
دوشنبه - بيست و چهارمين نشست شوراي مقامات امنيتي و اطلاعاتي جامعه كشورهاي مستقل مشترك المنافع (همسود) روز چهارشنبه در بيشكك پايتخت قرقيزستان آغاز شد.

به گزارش ايرنا ، منابع خبري تاجيكستان اعلام كردند : در اين نشست يكروزه برنامه توسعه همكاري‌ها در زمينه اتخاذ تدابير امنيتي مشترك در قلمرو كشورهاي عضو همسود كه در نشست‌هاي قبلي مطرح شده بود ، قطعي مي‌شود.

گسترش همكاري نهادهاي امنيتي جامعه كشورهاي مستقل مشترك المنافع در زمينه حفظ ثبات ، تامين امنيت همگاني و مقابله مشترك با خطرات احتمالي ناشي از تروريسم و نيروهاي خارجي از ديگر موضوعات مورد بحث در اين نشست اعلام شده است .

جامعه كشورهاي مستقل مشترك المنافع (همسود) در سال ‪ ۱۹۹۱‬ميلادي در پي فروپاشي اتحاد شوروي سابق تاسيس شد و روسيه ، اوكراين ، بلاروس ، قزاقستان ، ملداوي ، جمهوري آذربايجان ، ارمنستان ، گرجستان ، تركمنستان ، ازبكستان ، قرقيزستان و تاجيكستان عضو آن هستند.

نشست شوراي مقامات امنيتي و اطلاعاتي اين جامعه معمولا سالي يك بار تشكيل مي‌شود ، ولي در شرايط ضروري ، اعضاي اين شورا نشست‌هاي فوق‌العاده نيز برگزار مي‌كنند.

نشست قبلي شوراي مقامات امنيتي و اطلاعاتي همسود سال گذشته در شهر دوشنبه پايتخت تاجيكستان برگزار شده بود.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 422]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن