تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814701690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست توجيهي مربيان طرح رحمت ويژه بانوان خوزستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نشست توجيهي مربيان طرح رحمت ويژه بانوان خوزستان برگزار شد
داخلي. اجتماعي. زنان. طرح رحمت
نشست توجيهي آموزشي ويژه مربيان طرح رحمت خوزستان به همت اداره كل امور بانوان اين استان، چهارشنبه در سالن اجتماعات نهضت سوادآموزي اهواز برگزار شد.

مشاور استاندار درامور بانوان خوزستان در اين نشست با اشاره به تاكيد دولت نهم به توجه و عنايت به خانواده و محوريت اين نهاد در جامعه گفت:
فقط با تحكيم بنيان خانواده است كه مي‌توان بنيان يك جامعه را نيز اصلاح و ترميم كرد.

"مريم حيدريان" از طرح رحمت به عنوان يك طرح بسياركامل و جامع براي آموزش آموزه‌هاي ديني و مذهبي نام برد و افزود: اين طرح هم اكنون در سراسر كشور در دست اجراست و قطعا اجرايي كردن آن منجر به تحكيم بنيان خانواده خواهد شد.

وي گفت: در طول ده سال گذشته با افزايش روزافزون آمار طلاق در سراسر كشور و سير صعودي اين آمار روبه رو بوده‌ايم اما در طول دو سه سال اخير و با تاكيد دولت به محوريت نهاد خانواده، آمار طلاق در برخي از استانها كاهش يافته و يا به نوعي اين آمار متوقف شده است.

مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري خوزستان افزود: پارسال آمار طلاق در خوزستان تا سه درصد كاهش يافت و همچنين شاهد افزايش هفت درصدي آمار ازدواج در خوزستان بوديم كه اين امر به اعتقاد كارشناسان حوزه رفتاري ،نتيجه يك كار گسترده فرهنگي در سطح جامعه است.

حيدريان همچنين طرح رحمت را راهكار مناسبي براي كاهش آسيبهاي اجتماعي و ظرفيت مناسبي براي آموزش موارد مناسب اجتماعي عنوان كرد.

وي از آموزه‌هاي ديني بعنوان مهمترين راه حل و راه درمان براي كاهش آسيبهاي ويرانگر اجتماعي نام برد.

مدير كل دفتر امور بانوان و نهاد خانواده استانداري خوزستان تنها راه جلوگيري از سقوط و انحطاط انسانها را افزايش معنويت در جوامع، ايجاد رغبت بين جوانان به مقوله ازدواج و شعاير ديني و مذهبي و نيز افزايش آگاهي و بينش ديني والدين عنوان كرد.

يك كارشناس و متخصص حوزه برق و مصرف انرژي نيز در اين نشست به آموزش صحيح مصرف منابع آب و برق و انرژي در خانواده پرداخت و تشريح كرد كه با توجه به پديده خشكسالي و كمبود بارش باران در سطح استان ، با مديريت مصرف برق و آب خانگي تاحد زيادي مي‌توان از اتلاف اين منابع جلوگيري كرد.

اين كارشناس گفت: با توجه به اين كه حدود ‪ ۷۵‬درصد مصرف برق كشور شامل مصارف و موارد خانگي مي‌شود تنها راه مديريت معضل كمبود آب و برق در كشور ، آموزش صيحيح مصرف آب و برق و انرژي به زنان خانه دار است.ك/‪۲‬ ‪۶۴۰/۱۷۷۷‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن