تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802213486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

من با 300 بخیه حق ندارم درباره فوتبال صحبت کنم؟!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دایی: من با 300 بخیه حق ندارم درباره فوتبال صحبت کنم؟! من علی دایی که 9 ساعت برای فوتبال این مملکت در اتاق عمل بودم و 300 بخیه خورده ام نباید درباره فوتبال صحبت کنم اما امثال شریفی که در این فوتبال هیچ کاره بوده اند حق دارند؟

گل: علی دایی  سرمربی تیم پرسپولیس بعد از مدتها دوباره درباره حکم ممنوع المصاحبه شدنش صحبت کرد. دایی که میهمان تلفنی مناظره شریفی و دکتر صدر در شبکه 4 بود، نسبت به صحبت های مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در تلویزیون در خصوص محرومیتش واکنش نشان داده و گفت: من را به خاطر اینکه گفتم داوری ها به دلیل مشکل فدراسیون با من به ضرر تیم ما بوده است، محروم می کنند اما وقتی فدراسیون فوتبال بیانیه داده و به دروغ می گوید که علی دایی به خاطر نگرفتن پول در اردوی عمان که هرگز برگزار نشد ، حاضر نشده و من را پولکی جلوه می دهند ایشان نمی تواند برخورد کند؟  دایی افزود: در کمیته استیناف می آیند بر علیه من رای می دهند که من با فدراسیون توافق نداشته ام که حقی داشته باشم ، اما نایب رئیس فدراسیون آقای تاج یک هفته بعد در برنامه نود صراحتاً اعلام می کند که ما برای سال دوم هم با علی دایی توافق کرده ایم. وقتی نایب رئیس فدراسیون حکم کمیته استیناف را نقض می کند تهدید می کنند اگر در دادسرای انقلاب شکایت کنم از حضور در فوتبال محروم می شوم ، من باید فریادم را به کجا ببرم؟به جز مصاحبه چه کاری از دست من بر می آید؟ من علی دایی که 9 ساعت برای فوتبال این مملکت در اتاق عمل بودم و 300  بخیه خورده ام نباید درباره فوتبال صحبت کنم اما امثال شریفی که در این فوتبال هیچ کاره بوده اند حق دارند؟سرمربی پرسپولیس در خصوص محرومیتش گفت: شما بروید ببینید مربی های دیگر در مصاحبه های خود چه حرف هایی می زنند که صد درجه از حرف های من بدتر است. وقتی تماشاگران تبریزی انواع و اقسام رفتارهایی را انجام داده و حرف هایی می زنند که حتی 10 درصد آنها هم به دلایل امنیتی اجازه پخش از تلویزیون پیدا نمی کند آب از آب تکان نمیخورد و آقای شریفی می آید و می گوید که "بی شرف" فحش نیست، اما من را به دلیل یک جمله به داور یک ماه محروم می کنند. شاید شکل حرف من طور دیگری بوده اما دروغ که نبوده است. تمام حرف های من واقعیت بوده و یک کلمه از آن را نمی توانند انکار کنند. سی دی اتفاقات تبریز را هم که کوچکترین عکس العملی به آن نشان ندادند تهیه کرده و به فدراسیون ارسال کردیم اما هیچ گونه انتظاری برای رسیدگی نداریم .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 487]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن