تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798184317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب چهارشنبه سوری امسال؛ 59 مصدوم / فوتی نداشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئیس اورژانس گفت: تا ساعت 19 امشب، 59 نفر به علت حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند و تاکنون حادثه منجر به فوتی نداشتیم.



به گزارش جام جم آنلاین، کولیوند در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: از این 59 مصدوم، 52 نفر مرد و 7 نفر زن هستند. وی تصریح کرد: 45 نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و 14 نفر نیز در محل، درمان سرپایی شدند. کولیوند گفت: خوشبختانه تاکنون حادثه منجر به فوت نداشتیم. فرهنگ سازی و احترام به شهدای آتش نشان عامل آرامش نسبی چهارشنبه آخر سال فرهنگ سازی و احترام به شهدای آتش نشان عامل آرامش نسبی چهارشنبه آخر سال است. مدم در محدوده میدان صادقیه فرهنگ سازی و احترام به شهدای آتش نشان را عامل آرامش و پرهیز از رفتارهای پرخطر در چهارشنبه سوری سال 1395 بیان کردند.
شهروندی گفت: فرهنگ عمومی جامعه در مقایسه با سال های قبل رشد خوبی داشت ار اینرو امسال رفتارهای پرخطر را در چهارشنبه سوری شاهد نیستیم.
شهروند دیگری با تمجید از فداکاری شهدای آتش نشان به ویژه ایثارگری آتش نشانان در حادثه پلاسکو، ادامه روند رفتارهای آرام و به دور از خطر را خواستار شد.
دیگر شهروند مقیم صادقیه گفت: با آرامش ایجاد شده در چهارشنبه آخر سال امسال، خانواده ها با راحتی خیال و امنیت کامل به خریدهای شب عید ادامه می دهند.
خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشته ایم مسئول ناحیه شمال و شمیرانات اورژانس تهران گفت: تا ساعت 19:30 دقیقه، در سطح شهر تهران 16 مورد مصدوم گزارش شده که از این تعداد 11 مورد به بیمارستان منتقل و 5 نفر درمان سرپایی شده اند.
هادی اردکانی افزود: در ناحیه شمال که حد فاصل میدان انقلاب تا لواسانات را در بر می گیرد هیچ مورد مصدومیت جزئی و حتی سرپایی گزارش نشده است.
وی گفت: بر اساس تجربیات سال های گذشته 25 نقطه پر تردد و پر خطر در محدوده شمال، شناسایی و آمبولانس ها اورژانس تهران به همراه تیم امدادی مجرب مستقر شده اند که در سایر نواحی 5 گانه تهران نیز خدمات رسانی به همین منوال در حال انجام است. دو مصدوم دیگر در بیمارستان شهید مطهری دو مصدوم حدودا 20 و 25 ساله که از ناحیه صورت و دست ها آسیب دیده بودند وارد بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران شدند.
این دو مصدوم بر اثر انفجار ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال آسیب دیدگی نسبتا شدیدی دارند.
تا ساعت 19:45 دقیقه امروز، 5 نفر از مصدومان حوادث امروز به بیمارستان شهید مطهری تحویل داده شده اند.
یک بیمار حدودا 15 ساله بر اثر انفجار مربوط به حوادث چهارشنبه آخر سال وارد بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری شد.
این مصدوم از ناحیه دست ها و پاها دچار آسیب دیدگی سطحی شد. دومین مصدوم در بیمارستان ساعتی پیش دومین مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال وارد بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری شد.
این مصدوم جوانی حدودا 18 ساله است که از ناحیه دست دچار سوختگی شده و کادر بیمارستان بصورت سرپایی در حال مداوای وی هستند.
از شب گذشته تاکنون این سومین مصدومی است که بر اثر سوختگی و صدمات ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان شهید مطهری تهران تحویل داده شده است. دومین حادثه شب چهارشنبه پایان سال در خیابان پیروزی رقم خورد سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دومین حادثه شب چهارشنبه پایان سال ساعت 19 در خیابان پیروزی به وقوع پیوست.
ملکی افزود: بلافاصله با اطلاع به آتش نشانی سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و متأسفانه چهار نوجوان که در پشت بام یک واحد مسکونی در حال ساخت مواد محترقه بودند این مواد منفجر می شود که متأسفانه یک نوجوان به شدت مصدوم و سه نوجوان دیگر نیز آسیب سطحی می بینند که هر چهار نوجوان بلافاصله به بیمارستان منتقل می شوند.
یک مصدوم در بیمارستان یک مصدوم حدود بیست ساله که از ناحیه صورت آسیب دیده بود به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرد.
به گفته دهمرده رئیس بیمارستان شهید مطهری سال گذشته تا ساعت شش بعد از ظهر 30 مصدوم به بیمارستان مراجعه کرده بود اما امسال، یک نفر دیشب، یک نفر هم امشب و یک نفر هم امروز به این بیمارستان مراجعه کردند. نخستین زنگ حادثه چهارشنبه پایان سال به صدا در آمد ساعت 18 و 22 دقیقه نخستین زنگ حادثه چهارشنبه پایان سال به صدا در آمد.
ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما گفت: اولین زنگ حادثه چهارشنبه پایان سال ساعت 18:22 دقیقه به صدا در آمد .
وی افزود: بلافاصله پس از به صدا در آمد زنگ 125، یک ایستگاه آتش نشانی به باغ آذری خیابان اسداللهی اعزام شدند که متاسفانه دو تا بچه در هنگام بازی با مواد محترقه آسیب دیدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
ملکی گفت: در مقایسه با سال گذشته تعداد زنگ های مربوط به حادثه چهارشنبه پایان آخر سال بسیار کاهش یافته است. ترافیک روان در رسالت و نارمک ترافیک در محدوده رسالت و نارمک کاملا روان و در معابر هیچ خبر و سرو صدایی نیست.
میدان نبوت مملو از نیروهای پلیس است و در مقایسه با شب های گذشته خلوت تَر است.
نیروهای انتظامی اجازه ایستادن به خودرو ها را نمی دهند. آرامش نسبی در میدان صادقیه اوضاع در میدان صادقیه و خیابان های اطراف آن عادی و آرامش نسبی در این محدوده برقرار است.
ماموران نیروی انتظامی شامل پلیس راهور و نیروهای ویژه موتورسوار ناجا در میدان صادقیه حضور پررنگ و محسوسی دارند اما تردد خودروها و عابران در این منطقه به صورت عادی در جریان است.
با شروع بازی فوتبال تیم پرسپولیس، تردد خودروها و عابران در محدوده میدان صادقیه در حال کاهش است.
اگرچه سر و صداهای ناشی از فشفشه ها و ترقه های معمولی و کپسولی به گوش می رسد اما آثاری از انفجار مواد محترقه با شدت انفجار بالا مشاهده نمی شود.




سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 20:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن