تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798246960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دزدان مسلح طلافروشی اعدام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طلافـروشی در شـهـرســتـان سرپل‌ذهاب، مأمور پلیس را به شهادت رسانده بودند در ملأعام اعدام شدند.

به گزارش همشهری، اعضاي اين باند شامگاه 21مرداد امسال وارد يك طلافروشي در شهرستان سرپل ذهاب شدند و با سلاحي كه در دست داشتند شروع به تهديد مرد طلافروش كردند.آنها وقتي با مقاومت اين مرد روبه‌رو شدند شروع به تيراندازي كردند كه يكي از گلوله‌ها به مرد طلافروش اصابت كرد و باعث مجروح شدن او شد. دزدان به سرعت شروع به سرقت طلاها كردند و پس از آن قصد فرار داشتند كه مردي را مقابل خود ديدند.

اين مرد مامورنيروي انتظامي شاغل در يكي ديگر از شهرهاي استان به‌نام احمد محمدي بود كه آن روز بي‌آنكه سلاح همراه خود داشته باشد در حال عبور از محل حادثه بود. او با شنيدن صداي گلوله توجه‌اش جلب و متوجه فرار دزدان از طلافروشي شده بود. مأمور فداكار قصد داشت با دست خالي مانع فرار دزدان شود اما آنها بي‌رحمانه به او شليك كردند و وي را به شهادت رساندند. آنها سپس همراه با زني كه همدست‌شان بود، سوار بر موتورسيكلت از محل گريختند.

به‌دنبال اين سرقت خونين، صاحب طلافروشي به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. پيكر بي‌جان مأمور پليس نيز پس از انتقال به پزشكي قانوني براي خاكسپاري به خانواده‌اش تحويل داده شد. همزمان با فرار دزدان، كارآگاهان پليس آگاهي استان كرمانشاه تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي و دستگيري آنها شروع كردند. آنها مي‌دانستند كه دزدان از قبل اين طلافروشي را زيرنظر گرفته بودند و به همين دليل به بازبيني تصاوير ضبط شده در دوربين مداربسته مغازه‌هاي طلافروشي و مغازه‌هاي اطراف پرداختند تا اينكه موفق شدند تصاويري از موتورسيكلت سارقان به‌دست آورند. با شناسايي موتور و ردگيري‌هاي انجام شده مأموران موفق شدند 2نفر از سارقان را شناسايي كنند. آنها زن و مردي بودند كه در مخفيگاهشان به محاصره پليس درآمدند و دستگير شدند.

با كشف حدود 3كيلو طلا در مخفيگاه متهمان، هر دوي آنها در بازجويي به شركت در سرقت و به شهادت رساندن مأمور پليس اعتراف كردند و با اطلاعاتي كه در اختيار پليس قرار داده بودند، سومين عضو باند نيز در كمتر از 72ساعت پس از سرقت دستگير شد. پس از دستگيري سارقان و اعتراف آنها به سرقت و شليك مرگبار، با توجه به حساسيت پرونده، رسيدگي ويژه به اين پرونده آغاز شد و پرونده متهمان پس از بازسازي صحنه سرقت به دادگاه فرستاده شد.

اين پرونده در كمتر از 3‌ماه به‌صورت خارج از نوبت و فوق العاده مورد رسيدگي قرار گرفت و در نهايت 2مردي كه دست به سرقت و شليك گلوله زده بودند محارب شناخته شده و به اعدام محكوم شدند. سومين عضو باند نيز به حبس طويل‌المدت محكوم شد. اين حكم پس از مدتي از سوي قضات ديوان‌عالي كشور تأييد و به اين ترتيب شمارش معكوس براي اجراي حكم شروع شد. سحرگاه ديروز، زماني بود كه براي اجراي حكم اعدام 2متهم پرونده درنظر گرفته شده بود. درحالي‌كه مردم زيادي در محل اجراي حكم جمع شده بودند، هر دو محكوم به اين محل كه در نزديكي محل جنايت بود منتقل شدند.

كمي بعد باحضور دادستان و رئيس دادگاه‌هاي عمومي وانقلاب كرمانشاه و جمعي از مسئولان قضايي، كيفرخواست متهمان قرائت و پس از آن هر دوي آنها به دار مجازات آويخته شدند؛ حكمي كه باعث رضايت مردم منطقه شد و آنها كه از مدت‌ها قبل خواستار اعدام دزدان مسلح بودند پس از اجراي حكم از دستگاه قضايي تشكر كردند.

۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن