تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798033873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری خطرناک‌ترین قاچاقچی مواد مخدر/ ۱۱ شبکه بین‌المللی را اداره می‌کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا: دستگیری خطرناک‌ترین قاچاقچی مواد مخدر/ ۱۱ شبکه بین‌المللی را اداره می‌کرد ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری خطرناک‌ترین قاچاقچی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان خبر داد که ۱۱ شبکه بین‌المللی را اداره می‌کرد.
دستگیری خطرناک‌ترین قاچاقچی مواد مخدر/ ۱۱ شبکه بین‌المللی را اداره می‌کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مسعود زاهدیان؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا امروز در نشستی خبری گفت: مواد مخدر یکی از پنج تهدید جامعه جهانی محسوب می‌شود و تمامی دنیا با این معضل درگیری دارند. با توجه به همسایگی با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر خطر ورود این مواد به کشور بیشتر است. تکلیف ما به عنوان پلیس مواد مخدر اهمیت بسیاری دارد. در این راه به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردیم که سایر کشور‌ها از ما الگوبرداری می‌کنند. وی با اشاره به تولیدات مواد مخدر در کشورهای همسایه ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده تولید مواد مخدر در کشور افغانستان در سال جاری افزایش چشمگیری خواهد داشت و از ۳۳۰۰ تن به ۷ هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد. سردار زاهدیان ادامه داد: برای مبارزه با مواد مخدر آموزش به مردم در خصوص پیشگیری و درمان نقش کلیدی دارد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با انسجام پلیس در مبارزه با مواد مخدر افزود: بیش از ۷۵ درصد مواد مخدر در نقاط مرزی شرق کشور کشف می‌شود. ما در روز حدود دو تن کشفیات مواد مخدر داریم که با تلاش بی‌وقفه پلیس انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه ۱۸۲۵ باند فعال قاچاق مواد مخدر در کشور متلاشی شده‌اند، افزود: ۱۰۸ معتاد خطرناک را به مراکز درمانی و همچنین مراکز قضایی معرفی کرده‌ایم که این آمار در سال جاری ۲۵ درصد افزایش داشته است. اگر ظرفیت‌سازی در این خصوص افزایش یابد ما می‌توانیم این آمار را بیشتر افزایش دهیم و این افراد را ساماندهی کنیم. وی با اشاره به دستگیری‌ها در حوزه مواد مخدر گفت: در حوزه مواد مخدر دستگیری‌ها ۲ درصد افزایش داشته است و ما با تمرکز و انسجام بیشتر در آینده نزدیک شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به دستگیری یکی از خطرناک‌ترین افراد در حوزه قاچاق مواد مخدر در کشور گفت: یکی از افراد خطرناکی که ۱۱ شبکه بین‌المللی را اداره می‌کرد در داخل کشور توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از اموال او توقیف شد. وی ادامه داد:‌ این قاچاقچی در خردادماه سال جاری در سیستان و بلوچستان دستگیر شد و ۱۵ نفر از زیرشاخه‌های اصلی این فرد و همچنین ۲۰۰ نفر از پخش‌کنندگان مواد مخدر که به باندهای این فرد متصل بودند در نقاط مختلف کشور دستگیر شدند. او فرد ۵۰ ساله‌ای است که بیش از ۱۵ سال در قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته، ولی در ۵ سال اخیر فعالیت‌های خود را گسترش داده است. باند تمساح خلیج یکی از باندهای مرتبط با این فرد بود.  

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۱۰:۴۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن