تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798220896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهایی شدن لیست شوراهای شهر جبهه پیروان/ برای ریاست جمهوری زیر نظر جامعتین کار می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری پیرامون انتخابات شوراهای شهر در سراسر کشور نهایی شده است.


به گزارش خبرنگار سیاسی سایت تابناک جامعه اسلامی اصناف و بازار به عنوان یکی از تشکل‌های زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام ورهبری پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با هدایت حاج سعید امانی همدانی وارد فضای سیاسی کشور شد.


این تشکل سیاسی که بیشتر اعضای آن در دوران مبازره علیه رژیم شاهنشاهی نقش پررنگی داشتند پس از پیروزی انقلاب اسلامی دامنه فعالیت خود را گسترش دادند وعملا در سال 1359 بار ایجاد یک ساختار مشخص پا به عرصه سیاسی کشور گذاشتند.


این مجموعه از تشکل‌های فعال زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام ورهبری است که به طور مدام در بین اقشار عامه مردم و به خصوص بازاریان مشغول به فعالیت است.


جلسات هفتگی جامعه اسلامی بازار واصناف سالیان سال است که به طور متداوم در مسجد امام خمینی بازار در روزهای دوشنبه با حضور مردم برگزار می‌شود.


این تشکل بنا دارد به مانند سال‌های گذشته در انتخابات سال 96 نیز حضور پررنگی داشته باشد از این رو مصاحبه‌ای را دبیر این تشکل سیاسی انجام داده‌ایم. 


احمدکریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار  «تابناک» درباره آخرین فعالیت‌های تشکل متبوعش برای حضور در انتخابات سال 96 اظهارکرد: همانطور که اطلاع دارید جامعه اسلامی اصناف و بازار جز تشکل‌های زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری محسوب می‌شود لذا ما براساس خط و مشی که این تشکل مشخص کند در انتخابات آینده حضور پیدا خواهیم کرد.


وی افزود: ما از اول انقلاب تا به امروز به صورت انفرادی فعالیت نداشته‌ایم و همواره در لوای جریان اصولگرایی و جبهه پیروان در فعالیت‌های سیاسی از جمله انتخابات مشارکت داشته‌ایم.


دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: در حال حاضر هم فعالیت‌های خود را به منظور حضور در انتخابات سال 96 با همکاری جبهه پیروان خط امام و رهبری انجام می‌دهیم.


کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: در موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 در حال حاضر مباحث اولیه در بین احزاب زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری آغاز شده است ولی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌‌ایم.


وی با اشاره به اینکه ورود مصداقی به بحث انتخابات در شرایط فعلی زودهنگام است گفت: در حال حاضر گزینه‌های متعددی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح هستند و ما نیز در حال رصد برنامه‌های انتخاباتی انها هستیم اما بنا نداریم در شرایط فعلی این موضوع را رسانه‌ای کنیم و اسامی این افراد را در رسانه‌ها منتشر کنیم.


دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با اشاره به اینکه معرفی گزینه‌های انتخاباتی در شرایط فعلی و چند ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری به صلاح نیست افزود: انتظار می‌رود احزاب و تشکل‌های سیاسی در شرایط فعلی مباحث مطالعاتی خود را انجام دهند سپس در جهت معرفی گزینه‌های انتخاباتی خود وارد عمل شوند.


کریمی اصفهانی درباره برنامه‌ تشکل متبوعش برای انتخابات شوراها گفت: درباره انتخابات شوراها با توجه به گستردگی که این انتخابات دارد جبهه پیروان و جامعه اسلامی اصناف و بازار برنامه‌های خود را آغاز کرده است و الحمدالله پیشرفت قابل قبولی در این راستا داشته است.
 وی با بیان اینکه گام‌های خوبی برای انتخابات شوراها برداشته‌ایم اظهارکرد: در حال حاضر لیست انتخاباتی شوراهای شهر و روستا جبهه پیروان خط امام و رهبری در سراسر کشور درحال تکمیل است و به زودی نهایی خواهد شد.


دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در پایان گفت: امیدوارم به مانند هماهنگی موجود در روند تصمیم‌گیری برای انتخابات شوراها اصولگرایان بتواند در موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری نیز با وحدت رویه و زیر نظر جامعیتن وارد عمل شوند و یک گزینه شاخص را به عنوان نمازد خود معرفی کنند.


۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن