تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798131557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف با همسر، انگیزه‌ای برای قتل‌عام


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: داماد خشمگین یک‌سال‌ونیم بعد از ازدواج درحالی‌که زندگی مشترکش را در حال فروپاشی می‌دید، به خانه پدرزنش حمله کرد و در یک قتل‌عام خونین ١٠ نفر از حاضران در خانه را به گلوله بست.
 
به گزارش شرق، ساعت پنج بعد از ظهر روز پنجشنبه زنگ خانه‌ای در روستای جهان‌آباد از توابع فهرج کرمان به صدا درآمد. در حالی‌که اعضای خانواده به واسطه بیماری مادر و ملاقات‌های آشنایان، منتظر میهمان بودند درِ خانه از سوی پدر خانواده باز شد و جوان خشمگین با شلیک گلوله به سر مرد میان‌سال، او را به قتل رساند و وارد خانه شد. قبل از اینکه اهالی خانه بتوانند واکنشی نشان دهند او به سمت آنها حمله‌ور شد و آنان را به گلوله‌ بست. بلافاصله همسایه‌ها خبر این قتل‌عام خونین را به مأموران پلیس دادند و درخواست کمک کردند.
 
همچنین آمبولانس و نیرو‌های امدادی نیز با اعلام پلیس به محل اعزام شدند. دقایقی بعد مأموران به محل رسیدند، اما عامل قتل‌عام خونین از محل گریخته‌ بود.
با انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان و شناسایی اجساد مشخص شد ١٠ نفر در این قتل‌عام کشته‌ شدند که پنج نفر از آنها اهالی خانه بوده و چند نفر دیگر از جمله دو کودک از میهمان‌های خانواده بودند که برای ملاقات به آنجا رفته‌ بودند.
 

مأموران با توجه به وسعت حادثه محل وقوع جنایت را بستند و تحقیقات خود را آغاز کردند. لکه‌های خون در قسمت‌های مختلف خانه پخش شده و جای شلیک گلوله روی دیوارها و وسایل خانه مشاهده می‌شد. دختر جوانی که از اعضای خانواده بود و جان سالم به در برده، درحالی‌که به‌شدت از این حادثه شوکه شده‌ بود و نمی‌توانست توضیحات زیادی دهد، گفت عامل این جنایت همسر اوست.
 

پلیس در تحقیقات بعدی که انجام داد متوجه شد متهم به قتل‌عام جوانی به نام شهروز ٢٦ساله است و به صورت حرفه‌ای ورزش پرورش‌اندام انجام می‌دهد و یک‌سال‌و‌نیم قبل برای ازدواج با دخترخاله‌اش اقدام کرده‌ بود. بعد از انجام خواستگاری و دریافت جواب مثبت، شهروز دختر‌خاله‌اش را به عقد خود درآورد و در تدارک مراسم عروسی بودند که اختلافاتی بین آنها به وجود آمد. این اختلافات به حدی از نظر دختر جدی بود که به خانواده‌اش اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد همسر شهروز باشد و تصمیم به جدایی از او گرفت. رفت‌و‌آمدها بین خانواده‌ها به نتیجه نرسید و دختر جوان گفت به خاطر برخی رفتارهای شوهرش و پرخاشگری‌هایی که دارد، حاضر به ادامه زندگی با او نیست و دیگر حاضر نشد او را ببیند. 
 
شهروز که از راضی‌کردن همسرش ناامید شده‌ بود، از آنجایی که نقش اعضای خانواده همسرش را در این اختلاف پررنگ می‌دید، با تهیه سلاحی به خانه پدر همسرش یورش برد و آنها را به رگبار بست.  یکی از شاهدان عینی حادثه نیز دراین‌باره به مأموران گفت: شهروز و همسرش دخترخاله و پسرخاله بودند و جدایی این زوج اختلافاتی بین دو خواهر هم به وجود آورده ‌بود. بااین‌حال، رفتارهای شهروز طوری بود که همسرش می‌گفت چاره‌ای به‌جز جدایی ندارد. چند روز قبل از حادثه مادر دختر عمل جراحی انجام داده ‌بود و روز حادثه تعدادی از آشنایان و همسایه‌ها برای عیادت او آمده‌ بودند.
 
به‌همین‌دلیل، هم وقتی زنگ درِ خانه به صدا در آمد، با توجه به اینکه اهالی خانه منتظر میهمان بودند چیز تعجب‌آوری نبود. پدرزن شهروز در را باز کرد و بلافاصله صدای شلیک گلوله بلند شد به فاصله چند ثانیه صدای گلوله‌های بعدی هم شنیده شد و وقتی ما به محل رسیدیم شهروز همچنان داشت شلیک می‌کرد اما با توجه به وضعیتی که به وجود آمده ‌بود جرئت اینکه به او نزدیک شویم، نداشتیم. بعد از اینکه شهروز همه را به رگبار بست از خانه خارج و متواری شد.
 
او درباره اینکه چرا شهروز همسرش را به قتل نرساند، گفت: زن جوان در اتاق بود و داشت نماز می‌خواند شهروز هم حالت عادی نداشت و فکر می‌کنم متوجه حضور همسرش در اتاق نشد و هرکسی را که در پذیرایی بود به رگبار بست و رفت. 
 
بررسی‌های بعدی نشان داد شهروز چندین فقره سابقه کیفری در دادگستری فهرج دارد که این سوابق مربوط به درگیری و شرارت است و او پیش از این نیز با سلاح سرد اقدام به درگیری در محل کرده ‌بود. 
 
رئیس دادگستری فهرج روز گذشته به ایرنا گفت: این حادثه به دلیل اختلافات زناشویی بین متهم و همسرش رخ داد و در این حادثه پدر و مادرزن جوان و چند نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش و همچنین همسایه‌هایی که برای ملاقات رفته بودند، کشته‌ شدند.
 
دستورات لازم برای رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده صادر شده ‌است و تعداد چهار نفر از مجروحان برای درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده‌اند.
 
وی اظهار کرد: دستورات قضائی لازم برای دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضائی است.



۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن