تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798152567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اعتماد و اطمینان از این سامانه بلیط اتوبوس تان را بخرید!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در این چند سال اخیر فروشگاه های اینترنتی بسیار فعال و کاربردی تر شده اند به طوری­که شما از شمالی یا جنوبی ترین نقطه کشور یک محصول را به صوت آنلاین خریداری می کنید و در کوتاه­ترین زمان ممکن بدون اینکه در فروشگاه حضور داشته باشید، اجناس خریداری شده را تحویل می گیرید.



با اعتماد و اطمینان از این سامانه بلیط اتوبوس تان را بخرید!
 


قبل از خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که فروشگاه های اینترنتی باید دارای یکسری استاندارد باشند. شما نمی توانید بدون در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه توضیح می دهیم از یک فروشگاه به صورت آنلاین خرید کنید، زیرا ممکن است با مشکل مواجه شوید و بعد از اینکه مبلغ را پرداخت کردید محصول یا خدمات مورد نظر به دست شما نرسد. در ادامه مهم­ترین ویژگی­های امنیتی و استاندارد که یک وب سایت اینترنتی برای فروش محصول به صورت آنلاین باید حتما داشته باشد، را توضیح میدهم .


اولین نکته، نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که فروشگاه های مورد تائید قرار گرفته از طریق وزارت صنایع ، معدن و تجارت نماد این موسسه را در صفحه اصلی سایت باید قرار بدهند. هر فروشگاهی که این نماد را در صفحه اصلی داشته باشد، شما می توانید با خیال راحت محصول­تان را به صورت آنلاین خریداری کنید و نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشید که چرا محصول خریداری شده بدست شما نرسیده است. در صورت بروز هر مشکلی می توانید به سادگی از وب سایت مورد نظر شکایت کنید.


دومین مورد سابقه و آدرس فیزیکی فروشگاه می باشد. یعنی شما بدانید یک فروشگاه اینترنتی چند سال سابقه دارد و آدرس پستی آن در کجا می باشد تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانید به محل موردنظر رفته و پیگیر هزینه واریز شده باشید. سعی کنید از فروشگاه هایی که هیچ آدرس فیزیکی ندارند و فقط یک شماره همراه در قسمت تماس با ما گذاشته اند خرید نکنید .


سامانه سفر ۷۲۴ با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و کادر متخصص و مجرب خود، با پیاده سازی بستری کاربرپسند و ساده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت زمینی به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده بلیط اتوبوس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. این سامانه مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده. نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک به کاربران خود این اطمینان خاطر را می بخشد که در محیطی امن و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط نمایند.


سفر ۷۲۴ از تجربه بلند مدت خود، به عنوان اولین وب سایت خرید و رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس بهره برده و ابزاری نو آورانه با کاربری آسان را پیاده سازی نموده تا هموطنان بتوانند با چند کلیک ساده بلیط اتوبوس­شان را بخرند.


این وب سایت با بیش از ۷۰۰ شرکت مسافربری همکاری دارد و سرویس های شرکت های معتبری چون سیروسفر، همسفر، میهن نور، عدل، رویال سفر و … را به مسافران خود ارائه می دهد.


همچنین با تخفیف ها و ارائه شرایط ویژه، کاربران همیشه می توانند مطمئن باشند که در حال رزرو بهترین قیمت بلیط اتوبوس برای مسافرت خود هستند. بدون اغراق، خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سریع ترین و معتبرترین روش­های خرید بلیط اتوبوس است که با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و پوشش دادن تمامی نیازهای مسافرین در اسرع وقت، از جایگاه ویژه ایی در بین خوش سفران برخوردار است.



با اعتماد و اطمینان از این سامانه بلیط اتوبوس تان را بخرید!
 




ناگفته نماند که هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید اینترنتی سخت است ولی وقتی با مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس آشنا می شوند، ترجیح آنها هم تغییر می کند و وقتی با وسواس خاص مطابق با سلایق شان، خرید اینترنتی را انتخاب می­کنند و از خدمات و پشتیبانی آنها رضایت کافی به دست می آورند، هرگز دیگر به دنبال شیوه سنتی و خرید حضوری بلیط اتوبوس نمی­روند. از مزایای دیگر خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، در اختیار داشتن تنوع در سبد خرید مسافر است، به گونه ای که با توجه به نیاز و سلیقه اش، می تواند تنها با صرف چند دقیقه برای جستجو، سرویس هایی با ساعت های حرکت متنوع، شرکت های مسافربری معتبر و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر سرویس را بصورت آنی مشاهده و صندلی دلخواه خود انتخاب کند. در مجموع رزرو بلیط اتوبوس در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر می گیرید، با چند کلیک مقدور است.



با اعتماد و اطمینان از این سامانه بلیط اتوبوس تان را بخرید!
 




برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس از اولین و معتبرترین سامانه خرید ورزرو آنلاین بلیط اتوبوس، یک صفحه اینترنتی در گوشی، لپ تاب و یا تبلت خود باز کنید، سفر ۷۲۴ را جستجو کرده و بلیط خود را خریداری نمایید.


با عضویت در کانال تلگرام این سامانه شانس شرکت در قرعه کشی های ماهانه اعضای کانال تلگرام سفر ۷۲۴ (@safar724) را خواهید داشت، حتی اگر از این سامانه خرید نکنید!







۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن