تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798119991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلس وضعیت زنان در کشور تدوین شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اطلس وضعیت زنان در کشور تدوین شد
اطلس وضعیت زنان در کشور تدوین شد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه اطلس وضعیت زنان در کشور تدوین شد، گفت: آسیبهای اجتماعی در جامعه رو به افزایش هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، شهیندخت ملاوردی پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی بانوان نخبه و فعال استان یزد که در تالار اندیشه استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: در بسیاری از مباحثی که در این نشست مطرح شد بحث فرهنگ از جایگاه بسیار خاصی برخوردار بود.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی از مباحثی که امروزه به عنوان مشکل در جامعه به چشم می‌خورد به صورت کامل نهادینه شده و نباید انتظار داشت که در کوتاه مدت به صورت کامل در آن تغییر ایجاد کرد.
 
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مشکلاتی که کشور در زمینه اقتصادی با آن روبه‌رو است اشاره کرد و گفت: با توجه به قیمتی که نفت از آن برخوردار است، دولت نمی‌تواند به نفت تکیه داشته باشد و برنامه‌هایی خارج از این حیطه برای اقتصاد کشور تدوین کرده است.
 
ملاوردی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه زنان و خانواده در کشور خاطرنشان کرد: 28 تفاهم‌نامه، 40 موافقت‌نامه اجرایی و 80 پروژه توانستیم با دستگاه های اجرایی به سرانجام برسانیم یا اینکه در مراحل پایانی قرار گرفته است.
 
وی افزود: پیش از این که بتوانیم این تفاهم‌نامه‌ها را اجرا کنیم نیاز به یک شناسایی درست از وضعیت موجود داشته باشیم و مطالعات و بررسی‌ها شروع شد و اطلس وضعیت زنان در کشور را تدوین کردیم.
 
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: استانهایی که آسیب‌های اجتماعی مشابه را تجربه می‌کنند در کنار هم قرار گرفته و به عنوان یک منطقه به حساب می‌آید.
 
ملاوردی با بیان اینکه هنوز به آنچه که در هدف‌گذاریها در نظر گرفته شده بود نرسیده‌ایم، در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی متاسفانه روند رو به رشدی را در جامعه طی می‌کند.
 
وی تاکید کرد: اینکه بخواهیم مشکلاتی که در حوزه آسیبهای اجتماعی وجود دارد را به دولت خاصی نسبت دهیم شاید بی‌انصافی باشد چرا که این وضعیت، وضعیتی است که از چندین سال قبل آغاز شده است.
 
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به بحث اشتغال زنان اشاره کرد و گفت: رتبه ایران از بین 144 کشور در این زمینه رتبه 139 است و پس از ایران کشورهایی نظیر عربستان قرار دارند.
 
ملاوردی با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌هایی که سبب افت کشور در این آمار می‌شود، شاخص مشارکت در امور اقتصادی است، عنوان کرد: زمانی که بحث توانمندی اقتصادی را به عنوان چالش مطرح می‌کنیم برخی این موضوع را با اشتغال رسمی و استخدام یکی می‌دانند و خرده می‌گیرند که قصد بیرون کشیدن زنان از خانه و خانواده را داریم.
 
وی با بیان اینکه چنین موضوعی اصلا وجود ندارد و بحث مشارکت اقتصادی مطرح است، گفت: حدود 5 گزارش سیاستی را در مورد بازار کار و بخش غیر رسمی اقتصاد به عنوان بخشی که زنان بیشتر در آن فعال هستند آماده کرده‌ایم.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: برای اینکه مشارکت زنان را داشته باشیم به یک بسته جامع حمایتی نیاز داریم و بدون این بسته جامع نباید انتظار داشته باشیم زنان در اجرای سیاست‌های کلی مشارکت جدی داشته باشند.
 
ملاوردی خاطرنشان کرد: به همین دلیل به دنبال تدوین بسته جامع حمایتی هستیم و با وجود اینکه مخالفتهایی به دلیل بار مالی که وجود دارد انجام می‌شود اما باز تدوین این بسته در دست اقدام است.


منبع: تسنیم


95/8/6 - 11:44 - 2016-10-27 11:44:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن