تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798068845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل با پرداخت 600 ميليون تومان از طناب دار فاصله گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل با پرداخت 600 ميليون تومان از طناب دار فاصله گرفت
مرد جواني كه هشت سال قبل خواستگار سمج خواهرش را به قتل رسانده بود، با پرداخت 600 ميليون تومان از اولياي دم رضايت گرفت.


به گزارش خبرنگار ما، عصر چهارم تيرماه سال 87 بود كه مأموران كلانتري 106 نامجو از درگيري خونين چند مرد جوان در خيابان فتاحي منش حوالي خيابان نظام‌آباد با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه دريافتند لحظاتي قبل چهار مرد قمه به دست به در خانه پسر جواني به نام بابك در كوچه گرجاني رفته و پس از زخمي كردن وي با خودروي پژويي از محل گريخته‌اند. همچنين مشخص شد پسر زخمي براي درمان به بيمارستان منتقل شده است. مأموران در ادامه براي تحقيقات راهي بيمارستان شدند كه متوجه شدند بابك بر اثر خونريزي شديد جان باخته است. با فوت پسر جوان پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي امورجنايي پايتخت براي شناسايي متهمان وارد عمل شدند.

كارآگاهان در نخستين گام دست به تحقيقات ميداني زدند كه مشخص شد يكي از شاهدان عيني حادثه شماره پلاك خودروي عاملان قتل را يادداشت كرده است. شاهد حادثه گفت: كنار خيابان ايستاده بودم كه خودروي پژويي جلوي كوچه توقف كرد. ثانيه‌هايي بعد چهار مرد كه چاقو و قمه داشتند از خودرو پياده شدند و به در خانه مقتول رفتند. وقتي مقتول از خانه‌اش بيرون آمد، درگيري آنها آغاز شد كه در جريان آن مقتول با قمه يكي از آنها به شدت زخمي شد و پس از آن چهار متهم نيز با خودرويشان از محل گريختند. وي در پايان گفت: وقتي آنها فرار كردند من شماره پلاك خودروي آنها را يادداشت كردم.

بررسي شماره پلاك نشان داد خودرو متعلق به زن جواني به نام شيرين است كه روز حادثه خودرواش را در اختيار شوهرش به نام ايرج قرار داده است. بنابراين ايرج به عنوان مظنون حادثه تحت تعقيب پليس قرار گرفت. در حالي كه تحقيقات براي دستگيري متهمان ادامه داشت، ايرج همراه سه متهم ديگر خودشان را به پليس معرفي كردند.

ايرج در بازجويي‌ها با اظهار پشيماني گفت: مقتول خواستگار خواهرم بود، اما من و خانواده‌ام مخالف ازدواج آنها بوديم. بابك وقتي متوجه مخالفت ما شد، مزاحمت‌هايش براي خانواده ما شروع شد. او هر روز به در خانه ما مي‌آمد و ايجاد مزاحمت مي‌كرد. چندين بار با او حرف زدم و خواستم دست از مزاحمت بردارد، اما فايده‌اي نداشت. او حتي شيشه خودروي پدرم را شكست و روي ديوار خانه ما حرف‌هاي توهين‌آميز مي‌نوشت تا جايي كه به دادسرا رفتيم و از او شكايت كرديم. پس از شكايت فكر كردم مزاحمت‌هايش تمام مي‌شود، اما او دوباره مزاحمت‌هايش را ادامه داد تا اينكه روز حادثه با او تماس گرفتم و خواستم با هم صحبت كنيم. سپس من همراه برادرم و دامادمان و برادر دامادمان با خودروي همسرم به در خانه مقتول رفتيم. ابتدا برادرم و دامادمان از خودرو پياده شدند كه مقتول از خانه‌شان بيرون آمد و با قمه به برادر و دامادمان حمله كرد. پس از اين من و برادر دامادمان به كمك آنها رفتيم و با قمه‌اي كه داشتم، يك ضربه به او زدم و بعد هم سوار خودرو شديم و از محل گريختيم. وي در پايان گفت: ما قصد كشتن او را نداشتيم و وقتي متوجه شديم او فوت كرده است، خودمان را به پليس معرفي كرديم و الان هم پشيمان هستيم و درخواست بخشش داريم. سه متهم ديگر در بازجويي‌ها حرف‌هاي ايرج را تأييد كردند.

قاتل پس از تحقيقات تكميلي و صدور كيفرخواست در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد. اولياي دم براي متهم درخواست قصاص دادند و هيئت قضايي هم پس از شنيدن دفاعيات متهم، وي را به جرم قتل عمد به قصاص محكوم كرد. پس از اين رأي دادگاه در شعبه 17 ديوان عالي كشور تأييد ‌ و پرونده براي سير مراحل قانوني اجراي حكم به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران فرستاده شد. در حالي كه متهم استيذان حكمش را گرفته بود و در يك قدمي چوبه دار قرار داشت، هيئت صلح و سازش دادسراي امور جنايي با تشكيل جلسات متعدد تلاش زيادي براي جلب رضايت انجام داد تا اينكه در نهايت صبح روز گذشته اولياي دم به شعبه اجراي احكام رفتند و با گرفتن 600 ميليون تومان متهم را بخشيدند.
بدين ترتيب متهم‌  از جنبه عمومي جرم به زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن