تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798183075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپيك در ديار کریمان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سومین آیین تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان بازيهاي المپیک ریو در شهر کرمان با حضور میهمانان ویژه و استقبال پرشور مردم برگزار شد.
به گزارش تابناک ورزشی، در این مراسم از سهراب مرادی مرد طلایی وزنه برداری، سعید عبدولی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی و کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور ایران در تاریخ المپیک و همچنین از ۷ نفر از مدال آوران و ۳ نفر از مربیان کرمانی در بازيهاي پارالمپیک تجلیل شد.
اين مراسم با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر فرشید گل زاده کرمانی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان كرمان و مقامات استانی و ده هزار نفري مردم كرمان در بوستان مطهری شهر کرمان برگزار شد.
پیش از آغاز رسمی مراسم تجلیل و در حاشیه افتتاح فروشگاه نسل جدید خواجوی كرماني، دوازدهمین فروشگاه رفاه استان کرمان، قهرمانان با حضور در این فروشگاه اولین خرید خود را با رفاه کارت هایشان انجام دادند.
کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک که از میهمانان ویژه حاضر در مراسم بود اظهار کرد: قهرمانان نیاز به حمایت دارند و بالاترین رویداد ورزشی المپیک است، از بحث هایی که می تواند به انگیزه آن ها بیافزاید بحث تکریم آن هاست، در این دوره شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه حامی مدال آوران بود و در سه استان از مدال آوران تجلیل کرد، لذا بنده تشکر می کنم از دکتر گل زاده و همکارانشان و مجموعه فروشگاه رفاه در استان کرمان، امیدوارم این حمایت ها استمرار داشته باشد.
وي ادامه داد: این ها کار بزرگی است و قابل ستایش است و من به سهم خودم از همه مجموعه خانواده فروشگاه رفاه در سراسر کشور قدردانی می کنم.

تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپيك در ديار کریمان
 

کیمیا علیزاده، دارنده مدال برنز تکواندو المپیک نیز که در مراسم حضور داشت اظهار کرد: حمایت رفاه از ورزشکاران باعث می شود که آن ها انگیزه بگیرند و بدانند که برای بقیه مهم هستند و کسانی هستند که پشتشان باشند و حمایتشان کنند.
علیزاده در رابطه با پاداش ۵۰ میلیون تومانی رفاه برای بانوان مدال آور اظهار داشت: حمایت از ورزش بانوان باعث ایجاد انگیزه می شود و سرمایه گزاری برای آینده است و بعدها نتایجش را می بینیم.
وی در پاسخ به این سوال که می خواهد چه کسی را در خانواده رفاه استخدام کند گفت: این یکی از امتیازات خیلی خوب و جالب بود که مدال آوران می توانند یکی از اقوامشان را در رفاه استخدام کنند و قرار است با مسئولین رفاه صحبت کنم که اگر امکانش باشد من یکی از کسانی که به این کار احتیاج دارد در رفاه استخدام کنم.
سعید عبدولی در مراسم تجلیل ضمن تشکر از شركت فروشگاههاي زنجيره اي رفاه در رابطه با حمایت شرکت رفاه از ورزشكاران اظهار داشت: یک انگیزه درونی هست و یک انگیزه بیرونی، ما با تلاش و تعصب خود یک سری کارها را پیش می بریم و تا حدی به جلو حركت مي كنيم اما یک جایی این انگیزه و انرژی تمام می شود و نیاز داریم که از بیرون تلنگری زده شود و دلگرمی هایی به وجود بیاید، مثل همین جشن هایی که رفاه برای ورزشکاران ترتیب داده و هدایایی که به آن ها اهدا کرده است.
عبدولی ادامه داد: همچنین برای ورزشکارانی که در ابتدای مسیر هستند و می توانند آینده ساز باشند بدانند که شرکت هایی مثل رفاه هستند که پس از مدال گرفتنشان از آن ها تقدیر می کنند و این باعث می شود نتايج بهتر شود.
بنابراین گزارش پیش از این شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در شهر رامسر و تبریز از بهداد سليمي، حسن يزداني، كميل قاسمي، قاسم رضايي، كيانوش رستمي، حسن رحيمي و مجتبي عابديني نیز تجلیل به عمل آورده بود.
طبق تفاهم نامه ای که بین شركت فروشگاههاي زنجيره اي رفاه و کمیته ملی المپیک منعقد شد، شرکت رفاه به مدال آوران طلایی مردان و مدال آوران بانوان در هر رنگی، رفاه کارت ۵۰ میلیون تومانی اهدا كرد. از طرفی با هدف حمایت از تمام مدال آوران المپیک، مبلغ ۲۵ میلیون تومان رفاه کارت به مدال آوران نقره و برنز اهدا شد.
همچنين هر كدام از قهرمانان مي توانند يكي ار بستگان درجه يك خود را به استخدام شركت رفاه درآورند.

تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپيك در ديار کریمان
 

تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپيك در ديار کریمان
 

تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپيك در ديار کریمان
 



۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن