تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803547411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: نگرانی های شیرینی دارم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: برانکو ایوانکوویچ در آستانه بازی مقابل گسترش فولاد در گفت وگویی اظهار داشت: همانطور که قبلا هم  گفتم و باز هم تکرار می کنم که بنده و کادر فنی از کار فعلی بازیکنان مان راضی هستیم. بازیکنانی گرفتیم که از لحاظ شخصیتی بسیار خوب هستند. 
 
وی در ادامه افزود: این بازیکنان آینده پرسپولیس هستند در تمرینات عملکرد بسیار خوبی دارند. دو بازی اخیر ما هم در لیگ برتر نشان داد در مسیر خوبی قرار داریم. ما هم مثل همه تیم ها در شروع کار قرار داریم و کم کم شرایط بهتر می شود. طارمی هم که به تیم ما برگشت . ماهینی هم که در اردوی اوکراین نبود خودش را به تیم رسانده است. 


سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان جدید این تیم خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت از اردوی اوکراین دو بازیکن اوکراینی به جمع ما اضافه شدند. این دو بازیکن سابقه درخشانی دارند. قبل از هرچیز باید بگویم تمام بازیکنانی که جذب شده اند حرف آخر درباره خریدشان را من زدم. این دو بازیکن را بسیار خوب می شناسم. شاید برخی از نفراتی که به تازگی جذب شدند آشنایی چندانی از آنها نداشته باشم اما با خرد جمعی به تیم ما اضافه شدند. مثل ابوالفضل درویش وند که عضو تیم ملی جوانان است یا احسان علوان زاده و صادق محرمی.همینطور حامد آقایی که 18 سال سن دارد. اینها در پروسه کاری ما قرار خواهند گرفت و انتظار داریم که خودشان را خیلی زود در جمع 11 بازیکن ثابت کنند. من از ربیع خواه هم اطلاع چندانی نداشتم اما در دو بازی اخیر بازیکن فیکس ما بود. درباره ساسان انصاری و محمد آرام طبع هم فکر نمی کنم حرف خاصی وجود داشته باشد. بازیکنان ملی پوشی مثل سیدجلال حسینی، بیرانوند و وحید امیری هم که دیگر حرفی باقی نمی ماند.


وی در ادامه بیان داشت: ما گولچ را جذب کردیم. این بازیکن از تیم وسترن سیدنی استرالیا که قهرمان آسیا شده بود به تیم ما آمد.  این بازیکن در شریف مولداوی هم بازی کرد و با آنها در لیگشان قهرمان شد  در کنار این بازیکن دو بازیکن اوکراینی هم به جمع ما اضافه شدند که نمی دانم چرا این همه حرف و حدیث کنارشان به وجود آمد. ما در اردوی اوکراین از لحاظ مالی هم سود کردیم. به خاطر بحرانی که بین اوکراین و روسیه وجود دارد خیلی از باشگاه های اوکراینی بدون اسپانسر هستند و ما از این فرصت  استفاده کردیم و از موقعیت بد تیم متالیست استفاده کردیم و این دو بازیکن را خریدیم. متالیست همیشه بین پنج تیم برتر اوکراین قرار دارد. می دانیم که لیگ اوکراین آنقدر قوی هست که تیم هایی مثل شاختار و دینامو کیف همواره در لیگ های اروپایی حضور دارند. تیم شاختار قهرمان لیگ اروپا هم شده است. این دو بازیکن سه سال در شاختار بازی کردند. آن هم زمانی که شاختار بهترین دوران خود را سپری می  کرد. من اطلاعات بیشتری از شاختار کسب کردم چرا که دو بازیکن سابق من یعنی ادواردو و سرنا هم در آنجا بازی کردند. آن دو بازیکن هم نظرشان درباره نفرات جدید ما مثبت بود. این دو بازیکن به زمان نیاز دارند که خودشان را اثبات کنند.
 
وی همچنین تصریح کرد: ایده های عجیب و غریبی مطرح می شود من خواستم که این دوبازیکن به ما بپیوندند. وقتی به تهران برگشتیم دکتر طاهری و محمد ترکاشوند کار را ادامه دادند و با نظر من قرارداد این بازیکنان به امضا رسید. غیر از مدیرعامل چه کسی باید کار قرارداد بازیکن را انجام داد. فکر می کنم ما دو بازیکن خوب را به خدمت گرفتیم آن هم با حداقل قیمت.
سرمربی پرسپولیس درباره بازی با گسترش فولاد عنوان کرد: طبیعی است وقتی تیم ها لیگ را شروع می کنند در آمادگی کامل به سر نمی برند آن چیزی که مایلم بگویم این است که از بازی بازیکنانم در دو دیدار نخست راضی هستم و بالاتر از توقع ام ظاهر شدند. همه تیم ها 5 هفته احتیاج دارند. یک بدشانسی بزرگ و همچنین اشتباه داور باعث شد در بازی دوم به برتری نرسیم. با روحیه بالا به تبریز می رویم.  گسترش فصل گذشته در لیگ پدیده بود. امسال هم تیم بهتری دارند. آنها بهترین دروازه بان لیگ گذشته یعنی خسوس راهم در تیم خود دارند. بابک خود ما هم در این تیم حضور دارد. شیمبا هم در خط حمله به همراه محمدرضا خلعتبری حضور دارد. درویشی هم در این تیم بازی می کند که بازیکن خطرناکی است طبیعتا بازی سختی داریم. ما یک هدف داریم و آن هم این است که برای هر بازی فقط به دنبال کسب سه امتیاز باشیم و خودمان را گزینه اول قهرمانی کنیم. 


برانکو در پایان درباره تعدد بازیکنان در پست های مختلف گفت: اینها نگرانی های شیرین یک سرمربی است. قطعا باشگاهی در سطح پرسپولیس باید نیمکت باکیفیتی داشته باشد و بازیکنانی که به بازی می روند تغییر مثبت در تیم ایجاد کند. در این فصل ما حدود 50 بازی رسمی خواهیم داشت و از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد.




۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن