تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798070545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه جدید زیست محیطی در راه مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
لایحه جدید زیست محیطی در راه مجلس




رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا رسیدگی کامل و احقاق حقوق حقه محیط‌بان شهید و اجرای عدالت، کار را دنبال خواهیم کرد.





خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا رسیدگی کامل و احقاق حقوق حقه محیط‌بان شهید و اجرای عدالت، کار را دنبال خواهیم کرد.

معصومه ابتکار با بیان این‌که برای حمایت بیشتر از محیط بانان لایحه‌ای به مجلس ارسال شده است، گفت: همچنین به‌روز کردن تجهیزات محیط بانان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تلاشگران برای حفاظت از محیط زیست و طبیعت، مظلوم واقع شده اند و همواره تهدید می شوند که نمونه آن محیط بان شهید هرمزگانی است.
 
ابتکار افزود: مخاطرات و تهدیدات بسیاری وجود دارد، کسانی هستند که برای محیط زیست و طبیعت فعالیت می کنند و مظلوم واقع شده اند و همواره تهدید می شوند که نمونه آن محیط‌بانان شهید کشورمان هستند و تمام کسانی که از این ناحیه آسیب دیده اند هم گواه این مدعا هستند
 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه این تهدیدها و آسیب ها ادامه دارد، تاکید کرد:‌ کسانی هستند که انصار خدا محسوب می شوند و در کنار آنها کسانی هم هستند که میراث طبیعی ایران را که سرمایه ای برای کشور است و خداوند در اختیار ما قرار داده، حفاظت کرده و در مقابل تهدیدها و آسیب و فشارها و تحریم ها مقاومت می کنند.
 
وی محیط بانان را نماد شجاعت، دانایی و ایستادگی نام برد که به وظیفه خود که حفاظت از عرصه های ایران است، همچون سربازان وطن عمل می کنند.
 
معاون رئیس جمهوری تاکید کرد:‌ این توجه نباید در حد حرف باقی بماند و همه ما در سنگر دفاع از محیط زیست ایران با بهترین کارایی و توانمندی خود، با تمام ظرفیت فکری و جسمی به این مسئولیت خطیر بپردازیم.
 
ابتکار با بیان این‌که محیط‌بانان شهید در مسیر حق، استقامت و پایداری کرده‌ و برای حفاظت از داشته‌ها و آسایش مردم و حفظ محیط زیست جان خود را با مخاطره مواجه کرده‌اند، گفت: محیط بانان به حمایت مردم نیاز دارند؛ آن ها جان خود را دادند تا از انفال الهی دفاع کنند.
 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: محیط‌بانان افرادی هستند که به منظور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در مقابل تهدید، طمع‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها شجاعانه ایستادگی می کنند، این افراد با سربازان وطن که به نوعی از مرز و بوم این کشور دفاع می‌کنند، تفاوتی ندارند.
 
وی ادامه داد: تلاش دولت یازدهم در راستای ارتقای جایگاه شغلی و معیشتی محیط‌بانان قابل تقدیر است؛ چرا که در سراسر کشور محیط‌بانان اقدامات ارزنده و مطلوبی را برای حفظ عرصه‌های طبیعی انجام داده‌اند.
 
ابتکار با بیان اینکه دولت یازدهم تحت عنوان دولت محیط زیست پای به عرصه فعالیت نهاده است، گفت: همه افراد، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملی شدن این شعار اهتمام جدی داشته باشند که به اهداف عالی مدنظر در حوزه محیط زیست دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: محیط‌بانان در سنگر دفاع از طبیعت ایران با توانمندی‌های بالای خود وظایف خطیری را انجام می‌دهند.
 
معاون رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری موضوع شهادت دو محیط بان هرمزگان، ادامه داد: تا رسیدگی کامل و احقاق حقوق حقه این محیط‌بانان شهید و اجرای عدالت، کار را دنبال خواهیم کرد.
 
ابتکار در پایان با بیان این‌که از همه ابزارهای قانونی در مسیر اجرای عدالت در مورد محیط‌بانان بهره‌خواهیم برد، بیان کرد: دولت به‌زودی لایحه مربوطه را برای توجه بیشتر به محیط‌زیست و اصلاح قوانین مورد نظر ارائه خواهد داد.







تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن