تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798087311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیش‌های‌حقوقی چندصدمیلیونی پزشکان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فیش‌های‌حقوقی چندصدمیلیونی پزشکان وجود دارد
اجازه بدهند، فیش های حقوقی را در اختیار مراجع قضائی قرار می دهیم.
کد خبر: ۵۹۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ - 24 May 2016


قائم مقام سازمان نظام پرستاری با اشاره به اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت که پرداخت های چند صد میلیونی را تکذیب کرده است، گفت: اجازه بدهند، فیش های حقوقی را در اختیار مراجع قضائی قرار می دهیم.

به گزارش مهر، محمد شریفی مقدم در واکنش به اظهارات روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت که حتی یک مورد پرداختی چند صد میلیونی در این وزارتخانه را تکذیب کرده بود، به خبرنگار مهر، گفت: انتشار فیش های حقوقی چند صد میلیونی را اخلاقی نمی دانیم اما اگر خودشان اصرار داشته باشند، آنها را منتشر می کنیم.

وی با اشاره به صحبت های روز گذشته دکتر حریرچی که عنوان داشته بود بخشی از درآمدزایی بیمارستان به پزشک می رسد، افزود: بیمارستان دولتی بنگاه اقتصادی نیست که درآمدزایی کند. ماهیت کار در بیمارستان، خدمت به مردم و نجات جان بیماران است.

دبیرکل خانه پرستار با عنوان این مطلب که مالکیت بیمارستان دولتی متعلق به دولت است و از حقوق پرسنل آن نیز از محل بودجه های دولتی تامین می شود، گفت: در انجام یک عمل جراحی همه نیروهای بیمارستانی دخیل هستند و بر اساس گزارش ها، ۱۰ تا ۱۲ درصد حق العمل سهم بیمارستان است که آن هم بابت هزینه های وسایل مصرفی است.

شریفی مقدم با تاکید بر اینکه بیشترین خدمت در بیمارستان ها بر دوش پرستاران، پیراپزشکان، پزشکان عمومی و رزیدنت هاست، تصریح کرد: بیشترین فشار کاری را این گروه های درمانی تحمل می کنند، اما اعضای هیئت علمی کم ترین حضور در بیمارستان را دارند و البته هیچ ضابطه ای هم برای حضور آنها در بیمارستان وجود ندارد و اغلب «مهر» آنها کار می کند که این هم تخلف است.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری با عنوان این مطلب که بیمارستان محل کسب و کار عده ای شده که اسم آنها را اعضای هیئت علمی گذاشته اند، گفت: ما به شدت از اقدام حقوقی وزارت بهداشت برای شکایت استقبال می کنیم. زیرا، معتقدیم ورود مراجع حقوقی، قضائی و نظارتی به پرونده پرداخت های غیرمتعارف در وزارت بهداشت، ضروری و لازم است.

شریفی مقدم ادامه داد: اگر این شکایت صورت بگیرد، آن وقت ما اسناد خودمان را در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی با عنوان این مطلب که انتشار فیش های حقوقی چند صد میلیونی اشخاص را اخلاقی نمی دانیم، گفت: اگر اصرار داشته باشند و اجازه بدهند، حتما این کار را خواهیم کرد. زیرا، منجر به شفاف سازی خواهد شد.

دبیرکل خانه پرستاردر ادامه به بخش دیگری از اظهارات روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت اشاره کرد که عنوان داشته بود از انتقاد استقبال می کنیم و افزود: در طول سه سال اخیر وزارت بهداشت دولت یازدهم، کوچکترین نقد و انتقادی را بر نمی تابند و کمترین مشورت را نمی گیرند. ضمن اینکه با شیوه های قهری و سلبی، سعی در سرکوب منتقدین دارند.

شریفی مقدم به تناقض گویی در موضوع کارانه های پزشکان اشاره کرد و گفت: سال گذشته وقتی وزیر بهداشت برای توضیح از روند پرداخت ها به مجلس آمد، عنوان داشت میانگین کارانه پرداختی پزشکان ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. بعد از چند وقت عنوان شد ۵ میلیون و دیروز سخنگوی وزارت بهداشت گفت ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداختی پزشک متخصص و فوق تخصص است.

وی تاکید کرد: تناقض گویی دوستان وزارت بهداشت، نشان از خلاف واقعیت دارد. البته می توان چنین برداشت کرد که دوستان قبول کرده اند به صورت پلکانی، این پرداخت ها را قبول کنند. زیرا، سخنگوی وزارت بهداشت روز گذشته پرداخت های چند ده میلیونی را تایید کرد و رقم های بالای صد میلیون را نیز پذیرفته و احتمالا در مرحله بعد پرداخت های چند صد میلیونی را هم قبول می کنند.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن