تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیمی: فولاد را قهرمان افتخاری می‌ کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سلیمی: فولاد را قهرمان افتخاری می‌ کردم
گلر فولادخوزستان که خودش و تیمش رکورددار کلین شیت در لیگ امسال هستند، از آمادگی بالای خود در این فصل حرف می‌ زند.

به گزارش "ورزش سه"، علی سلیمی که هنوز هم به قهرمانی فولاد خوشبین است، می‌گوید پیروزی مقابل نفت‌تهران آنها را به این قضیه نزدیک تر کرده ولی حساسیت های دیدار نفت‌تهران از دیدارهای قبلی نیز برای آنها بالاتر است.

بازی با نفت‌تهران مهمترین بازی فصل بود
همانطور که می‌ دانید دیدار با نفت‌تهران مهمترین بازی فصل ما بود، بازی ای بود که می‌ توانست هم ما را از کورس خارج کند و از آن طرف ما را به تیم های بالای جدولی نزدیک کند. خدا را شکر که در آن روز فوتبال روی خوشش را به ما نشان داد و ما توانستیم این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. این پیروزی امیدمان را خیلی بیشتر از قبل کرده، انشاالله که به همین روال ادامه دهیم.

به جای فدراسیون بودم فولاد را قهرمان افتخاری می‌ کردم
ما می‌ توانیم امسال قهرمان شویم اما باید بازی به بازی جلو برویم، در این مدت فشار روانی زیادی به دلیل شرکت در بازی های لیگ قهرمانان آسیا، رفت و آمد های پشت سر هم و ... را تحمل کردیم. اما باز هم به تکرار قهرمانی فصل گذشته امیدوار هستیم اگر هم این اتفاق نیفتاد حداقلش این است که پیش خودمان خیالمان راحت است که تمام تلاشمان را کردیم و در نهایت اگر قهرمان نشویم حداقل سهمیه را می‌ گیریم. من جای فدراسیون بودم، با این شرایطی سختی که امسال داشتیم و با این کمبود مهره ای که با آن مواجه شدیم، فولاد را قهرمان افتخاری می‌ کردم.

به خودم گفتم هر کس هم که بیاید باز هم فیکس می‌ شوم
پارسال پس از اتمام فصل من با یکی از روزنامه ها صحبت کردم و گفتم که برای امسالم برنامه های خاص دارم و هر کسی هم که می‌ خواهد به فولاد بیاید باید روی نیمکت بنشیند چون نمی‌ گذارم کسی به جز من بازی کند. این را هدف خود قرار دادم و با همین هدف حرکت کردم. حتی بعد از تعطیلات یک روز هم استراحت نکردم و پشت سر هم به انجام تعطیلات پرداختم، به امید روزی که گلر اول فولاد شوم. پیش خودم گفتم فقط یک شخص خاص نمی‌ تواند تیم را قهرمان کند و یا یک نفر خاص نمی‌ تواند فیکس باشد. خوشحالم که به هدفم رسیدم و توانستم برای تیمم فیکس بازی کنم، امیدوارم که این 5 هفته به خوبی و خوشی نیز تمام شود. بالاخره علاوه بر موفقیت تیمم به افتخارات فردی هم فکر می‌ کنم و خوشحال هستم که توانسته ام 13 کلین شیت تا به اینجای کار کسب کنم.

صبایی ها گفتند از عنایتی خجالت می‌کشیم
به قول ارشاد یوسفی سن فقط یک عدد است، بازیکن باید سعی کند از لحاظ روانی و جسمانی آماده باشد چون اگر از این دو جهت در شرایط ایده آل قرار داشته باشد، بدنش نیز جواب می‌ دهد. شما نگاه کنید رضا عنایتی با 37 سال سن یک تنه برای صبا سهمیه گرفت. من یادم است یک بار با این تیم بازی داشتیم که من برگشتم به صبایی ها گفتم شما چرا اینقدر در زمین مسابقه می‌ دوید که چند نفر از بازیکنانشان جواب دادند؛ ما وقتی می‌ بینیم عنایتی اینگونه می‌ دود و تلاش می‌ کند خجالت می‌ کشیم که ندویم.

باید در این شبه دربی پیروز شویم
اگر ما نفت‌مسجدسلیمان را شکست ندهیم در واقع پیروزی مان جلوی استقلال و نفت‌تهران بی ارزش و بی فایده می‌ شود. این بازی صددرصد مهمتر از دیدار با نفت‌تهران است. چون این تیم برای بقا می‌ جنگد و تیم خیلی خوب و با شخصیتی شده است که سخت امتیاز از دست می‌دهد. ما باید بازی را ببریم چون بازی در زمین خودمان است. این دیدار به نوعی دربی حساب می‌ شود و به نظرم شور و اشتیاقی خاص دوباره به اهواز برمی گردد. در این بین چیزی که برای ما خیلی اهمیت دارد این است که در کورس بمانیم.


1394/01/26 12:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن