تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819847411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی: تلاش می‌ کنم در فولاد بمانم ولی...


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رحمانی: تلاش می‌ کنم در فولاد بمانم ولی...
کاپیتان سابق فولادی ها این روزها در حال تمرین کردن است تا همان بختیار قبلی شود، سرشار از انگیزه است تا دوباره به مستطیل سبز بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که این روزها کمتر صحبت می‌ کند، در مورد مسائل مختلف گفت‌وگویی انجام داد. او بیش از هر چیزی از کنار گذاشته شدن نعیم سعداوی مربی سابق فولاد کلافه است.

با قدرت برخواهم گشت
خدا را شکر تمرینات خوبی را قبل از بازی با استقلال با فولاد انجام داده ام. چند روزی را با تیم تمرین کردم اما بعدا اجازه مرخصی خواستم تا بتوانم چند روزی را کنار خانواده ام باشم و فکر می‌ کنم به این مرخصی نیاز داشتم. چندماه اخیر به صورت انفرادی تمرین می‌ کردم. حالا خدا را شکر شرایطی به گونه ای شده که می‌ تواند با تیم تمرین کنم، خوشبختانه بدنم آماده است و به شخصه از وضعیتم راضی هستم و خیلی زود با قدرت برمی گردم.

امیدوارم بچه ها از پس بازی های لیگ بربیایند
من فکر می‌ کنم که فولاد مقابل استقلال بازی خوبی انجام داد و آنها خوب بازی کردند، بخصوص در نیمه دوم امیدوارم که در چند بازی آخر بچه ها بتوانند با قدرت کار کنند. نتیجه گیری در چند بازی پیش رو کار سختی است، انشاالله که بچه ها از پسش بربیایند.

حتی مساوی هم در ریاض فوق العاده است
امشب فولاد بازی خیلی سختی در ریاض مقابل الهلال دارد اگر آنجا مساوی هم بگیریم برایمان با ارزش است. بالاخره ما یک بازی خانگی هم در اهواز داریم، امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم در ضمن این را در نظر بگیرید که در بازی رفت فولاد با الهلال 5، 6 بازیکن اصلی این تیم حضور نداشتند. واقعا تیمشان خوب است امیدوارم بچه ها در عربستان خوب کار کنند.

مربی بزرگ هزینه سنگین هم دارد
در مورد رفتن یا ماندن کی‌روش باید بگویم آنقدر در مورد این مساله صحبت کرده ام که تکراری شده است. ما آنقدر گفتیم که این مربی خیلی خوب است اما هنوز حرف خودشان را می‌ زنند عملکرد کی‌روش در این سال ها خیلی خوب بوده و در دو بازی دوستانه که تیم‌ملی عملکرد خیلی خوبی داشته، الان هم که دارد به جوان ها میدان می‌ دهد. دیگر یک مربی باید چکار کند. فکر می‌ کنم به نفع ما است که کی‌روش بماند. این را هزار بار گفته ام و باز هم می‌ گویم کی‌روش مربی نیست که نیاز به تایید ما داشته باشد، کارنامه اش نشاندهنده همه چیز است. باید برای اینجور مربی ها هزینه های سنگین پرداخت کرد.

بعضی ها با کی‌روش نبوده اند و دوست دارند برود
البته این جور مسائل به من ربطی ندارد اما احساس من این است که مسوولان از آقای کفاشیان گرفته تا بقیه همه تلاششان را می‌ کنند که کی‌روش نگه دارند، اگر خودش بخواهد. خود او هم دوست دارد بماند من با ایشان کار کردم و همه کسانی که با او کار کرده اند دوست دارند بماند. حالا شاید چون بعضی ها دعوت نشده اند و با آقای کی‌روش نبوده اند دوست دارند او در ایران نماند.

کی‌روش برود به مشکل می‌ خوریم
کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است و می‌ تواند به فوتبال ما کمک کند، اگر هم برود برای جام‌جهانی بعدی خیلی به مشکل خواهیم خورد، الان تیم های عربی خیلی بزرگ شده اند، خیلی قوی هستند بخصوص تیم عربستان که واقعا نسل عوض کرده، خود امارات را نگاه کنید که بسیار پیشرفت کرده اگر کی‌روش برود خیلی بد می‌ شود. انشاالله که باشد و به تیم‌ملی کمک کند.

کی‌روش با من دشمنی ندارد
همه چیز بستگی به خودم دارد چون کی‌روش را می‌ شناسم این حرف را می‌ زنم. انشاالله که برگردم و با انجام بازی های خوب دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم. اگر خوب باشم چرا دعوت نشوم مگر کی‌روش با من دشمنی دارد. با بازی کردنم کاری می‌ کنم تا تمام رسانه ها حرف از دعوت زدن من به تیم‌ملی بزنند انشاالله که برگردم و برای تیمم خوب کار کنم و از بختیار قبلی بهتر باشم.

من بودم سعداوی را مربی می‌ کردم
من نمی‌دانم شرایط آقا نعیم الان دقیقا چگونه است؛ نعیم سعداوی دقیقا مثل خودم است همانطور که بارها مسوولان باشگاه به من گفته اند بختیار تو شناسنامه باشگاه فولاد هستی. اگر من شناسنامه هستم پس آقا نعیم سهامدار فولاد است. از زمانی که بچه بودم با او کار کردم و با رفتنش از فولاد دلم شکسته است و از این قضیه ناراحت هستم، فوتبال خیلی بی رحم است. من اگر بودم آقا نعیم را سرمربی می‌ کردم البته نه الان، نه به جای اسکوچیچ بلکه چند سال قبل ولی الان شرایط طوری است که آقا نعیم کنار تیم نیست. از موقعی که رفته جواب من را نمی‌ دهد و دلیلش را نمی‌ دانم. انشاالله که مسائلش حل شود و به تیم برگردد چون اینجور چیزها برای فولاد حاشیه درست می‌ کند و به تیم لطمه می‌ زد.

فولاد به شخصیت سعداوی نیاز دارد
من خبر دارم که همین الانش که آقا نعیم کنار تیم نیست، به فولاد و اسکوچیچ کمک می‌ کند. این چند وقت در بعضی از بازی ها فولاد نتیجه نگرفت، یکسری مسائل پیش آمد که مطمئن هستم نعیم سعداوی در آنها دخیل نبود و همیشه دوست داشته به تیم کمک کند، حاضرم بابت این قضیه قسم بخورم حتی خود آقانعیم بود که دو سال پیش آقای فرکی به من گفت بختیار برو و قرارداد سفید امضا کن و برای مردم قرارداد ببند. من هم من هم با کمال میل این کار را کردم. از او تشکر می‌ کنم چون خیلی کمکم کرد، در این مدت که مصدوم بودم در سر تمرینات خیلی به من روحیه می‌ داد. بعد از اینکه به حرفش گوش کردم و قرارداد سفید امضا کردم، از این قضیه سود بردم بزرگترین اتفاقش هم این بود که از فولاد به جام‌جهانی رسیدم و با تیمم در لیگ قهرمان شدم. من انتظار داشتم در این روزها آقای سعداوی کنار تیم باشد چون به گردن فولاد حق دارد، انشاالله هر چه سریع تر برگردد. من خودم از نبودن او واقعا ناراحتم. به شخصه با حسین آقا رابطه خیلی خوبی داشتم و با ایشان احساس راحتی می‌ کردم اما زمانی که آقای فرکی از فولاد جدا شد توانستم با این مساله کنا ر بیایم اما با رفتن سعداوی اصلا کنار نمی‌ آیم.

فولاد خانه من است
من تمام تلاشم را می‌ کنم که در تیم فولاد بمانم این تیم را دوست دارم، فولاد خانه من است. من کاپیتان این تیم هستم. خیلی در این تیم زحمت کشیدم و خیلی چیزها به وسیله ماهایی که در فولاد بودیم در آنجا جمع شد. من و فولاد کمک حال همدیگر بودیم و این رابطه دو طرفه بود به خاطر مصدومیت و مشکلاتی که امسال برایم پیش آمد و خیلی هم اذیتم کرد، نتوانستم در کنار تیمم باشم تلاشم را می‌ کنم در فولاد بمانم اما باید ببینم در آینده چه می‌ شود.

همیشه دوست داشتم در اهواز زندگی کنم
جا دارد از مردم خوزستان تشکر کنم. درست است که فوتبال حرفه ای شده و ممکن است خیلی از بازیکنان و مربیان تیم عوض کنند اما من همه جوره دوست دارم که در فولاد بمانم. 7، 8 ماه است که نتوانستم تیمم را همراهی کنم. اما با این حال باز هم همه مردم من را دوست دارند از من حمایت می‌کنند و به من لطف دارند با تمام وجودم از آنها ممنون هستم. همیشه دوست داشتم در اهواز زندگی کنم. باید ببینم که آخر فصل چه چیزی به پیش می‌ آید.


1394/01/19 12:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن