تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظم، امانت داری، دقت و تعهد از صفات برجسته مدیران زن کشور محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در نشست دهیاران زن استان: نظم، امانت داری، دقت و تعهد از صفات برجسته مدیران زن کشور محسوب می شود خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به توانمندی زنان اعتماد کرده است و با فراهم شدن زمینه حضور اجتماعی بانوان، آنان عرصه های مختلف مدیریتی از دهیاری تا نمایندگی مجلس و معاونت رئیس جمهوری را در اختیار گرفته اند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی در نشست دهیاران زن، مسئولین مالی دهیاری ها و رابطین آموزشی فرمانداری های استان كه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیركل امور روستایی و شوراها و مدیركل دفتر بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری نشست دهیاران زن از دستاوردهای انقلاب اسلامی است زیرا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم شعارهای ظاهر فریبانه، زنان هیچ گونه حضور اجتماعی نداشتند. نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: زنان نیمی از جمعیت بشری را تشكیل داده اند و اگر زنان در پستوی خانه ها بمانند و اجازه رشد نداشته باشند، پیشرفت جامعه مقدور نخواهد بود.
وی با بیان این كه اسلام هیچگاه فعالیت اجتماعی زنان را نفی نكرده و الگوهای عینی و عملی برای حضور اجتماعی زنان ارائه كرده است، گفت: مقام زن در اسلام بالا است و زنان به عنوان عامل تكامل جامعه همواره مورد احترام اسلام و بزرگان دینی بوده اند.
استاندار فارس اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) به عنوان برترین برگزیده خداوند در برابر حضرت زهرا(س) تمام قد می ایستادند و برای تكریم ایشان دست آن حضرت را می بوسیدند.
دكتر احمدی با اشاره به این كه حضرت زینب(س)، مقتدرانه رسالت امام حسین(ع) را ادامه داد و پیام كربلا را منتشر كرد، افزود: باید با اقتدا به حضرت زینب(س) همه سختی ها را تحمل كرده و راه نجات را گم نكنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این كه روستاها نقش مهمی در ساختار اجتماعی كشور دارند، گفت: اگر خدمات خوبی به روستاها ارائه شود و و امید به زندگی در مردم ایجاد شود، جامعه ای سالم و قوی خواهیم داشت.
وی با اشاره به این كه بانوان از سالم ترین مدیران كشور محسوب می شود، اظهار داشت: نظم، امانت داری، دقت و تعهد از صفات برجسته مدیران زن كشور محسوب می شود.
استاندار فارس، آموزش دهیاران را موثر و مهم ارزیابی كرد و ادامه داد: دولت یازدم نسبت به گذشته كمك های مناسبی را به دهیاری ها ارائه می دهد كه باید از این فرصت برای آبادانی بیشتر روستاها استفاده كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن