تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799551664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توکلی‌: قراردادم تا المپیک ریو است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توکلی‌: قراردادم تا المپیک ریو است
کد خبر: ۴۹۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ - 13 April 2015


سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری ایران می‌گوید، قراردادش 2 ساله است و آن را در کمیته ملی المپیک ثبت خواهد کرد تا با خیال راحت کارش را در تیم بزرگسالان انجام دهد.


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره‌ی اینکه آیا حضور او در تیم ملی پس از انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در تیم ملی بزرگسالان تداوم خواهد داشت؟ بیان کرد: همه افراد می‌آیند و می‌روند از رییس تا من مربی امکان دارد جابه‌جا شویم اما این موضوعات تاثیری در کارم ندارد و فرقی نمی‌کند در مقطعی کوتاه یا بلند مدت در تیم ملی بزرگسالان باشم. برای من مهم این است که کارم را درست انجام بدهم. البته قرارداد من 2 ساله و تا المپیک ریو است و می‌خواهم در کمیته ملی المپیک آن را به ثبت برسانم تا با خیال راحت کارم را دنبال کنم.


توکلی در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی صحبت‌ها با او مبنی بر هدایت تیم ملی بزرگسالان آغاز شد، گفت: دوشنبه، سه‌شنبه هفته‌ای که گذشت با من صحبت شد البته من فکر می‌کردم همه چیز در حد حرف و حدیث باشد و رفتن زارع و پانزوان را جدی نگرفتم و امیدوار بودم به کارشان ادامه دهند اما پس از استعفای آن‌ها طباطبایی و پیشکسوتان نظرشان بر روی من بود. هنوز به طور واضح دلیل رفتن زارع و پانزوان را نمی‌دانم و حتما دلایل خودشان را داشتند اما با توجه به ارتباطی که با وزنه‌برداران دارم و این که سالیان سال با آن‌ها به ویژه سلیمی و رستمی کار کرده‌ام به نتیجه رسیدند که می‌توانم کمک کنم.


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره تداخل برنام‌های بزرگسالان با حضور جوانان در مسابقه‌های جهانی تصریح کرد: تیم جوانان را که تمرین می‌دهم کنار آن‌ها بزرگسالان نیز با من کار می‌کنند و این موضوع جدی نیست. قطعا من تا جهانی تیم جوانان را رها نخواهم کرد و قوی‌تر به کارمان ادامه می‌دهیم. بعد از جهانی تمرکزم بر روی بزرگسالان خواهد بود، سعی می‌کنم بیشتر ناظر باشم تا این که مربی‌گری کنم زیرا جورج زالای و پانزوان را در رده سنی جوانان داریم.


وی با بیان اینکه وزنه‌برداران را در سه گروه دعوت خواهد کرد، گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید از روز سه‌شنبه اردو بزرگسالان آغاز می‌شود، گروه اول کسانی هستند که در مسابقه‌های قهرمانی کشور نتیجه گرفتند، گروه هم نفراتی که در مسابقه‌های قهرمانی کشور شرکت نکردند و از سوی هیات‌ها معرفی می‌شوند این دو گروه هر کدام به مدت یک هفته تمرین می‌کنند، پس از آن تیم اصلی که شامل وزنه‌برداران المپیکی هستند وارد اردو می‌شوند نفرات خوب دو گروه قبلی نیز به آن‌ها اضافه خواهند شد.


توکلی در پاسخ به این پرسش که در مسابقه‌های جهانی جوانان میان پانزوان و جورج زالای کدام یک دستیار او خواهند بود، گفت: پانزوان که قطعا حضور خواهد داشت در مورد زالای هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌ام.


وی در پایان بیان کرد: با قبول هدایت تیم بزرگسالان مسئولیتم بیشتر شده است اما سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و کار خوب ارائه کنم چرا که به کشورم علاقه و تعصب دارم و امیدوارم مثمر ثمر باشم. البته در این راه از زارع و پانزوان که یک سال و خرده‌ای برای تیم ملی زحمت کشیدند رخصت خواهم گرفت. کسی منکر زحمات آن‌ها نیست و امیدوارم دست ما را رها نکنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن