تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت ستاره بداخلاق به نجف


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بازگشت ستاره بداخلاق به نجف
محرومیت یک ساله جاسم کرار ستاره عراقی استقلال از حضور در فوتبال ایران، حکم عجیبی است که از سوی کمیته اخلاق انشا و به این بازیکن ابلاغ شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این حکم واکنشی به گفت‌وگوی جنجالی این بازیکن با رسانه هاست که کرار در آن به شکل اداره فوتبال ایران انتقادهای شدیدی کرده است. صرف نظر از شخصیت خاص بازیکن عراقی آبی ها، چند نکته در این زمینه قابل توجه است:

* محرومیت کرار در پایان رقابت های این فصل فوتبال ایران اجرایی خواهد شد. محمدزاده رئیس کمیته اخلاق این تصمیم را بدان جهت گرفته که کرار در حال حاضر با استقلال قرارداد دارد و به زعم او در صورت محرومیت بازیکن عراقی پول بیت المال به هدر می‌ رفته است. بنابراین کرار از حضور در فوتبال ایران برای سال آینده محروم شده تا کلا به ایران نیاید.

* اگر قرار به تنبیه ستاره عراقی است، حکم محرومیت یک ساله در زمانی که او در فوتبال ایران حضور نخواهد داشت، مضحک است. طبعا کرار که بازیکن با کیفیتی هم هست، سال آینده روی زمین نخواهد ماند و در کشور دیگری به فوتبال ادامه خواهد داد. در این صورت، چه تنبیهی برای او در نظر گرفته شده؟

* اگر قرار باشد در موضوع محرومیت بازیکنان مساله بیت المال لحاظ بشود بنابراین محرومیت 4 جلسه ای این بازیکن پس از رفتار غیرورزشی در بازی سایپا نیز به اندازه همین 4 مسابقه به بیت المال لطمه می‌ زند پس نباید در مورد او اتفاق می‌ افتاد. با این فرض لابد 3 اخطاره شدن بازیکن های استقلال و پرسپولیس هم باز به بیت المال لطمه وارد می‌ کند. اینطور نیست؟

* جاسم کرار و مسوولان باشگاه استقلال مکررا اعلام کرده اند انتشار گفت‌وگوی بازیکن عراقی اشتباه بوده و او این حرف ها را در قالب درددل با خبرنگار یکی از سایت ها مطرح کرده است. از آنجا که اصل بر برائت است و باشگاه استقلال و خود این بازیکن بر این مساله تاکید کرده اند، بهتر نبود کمیته اخلاق هم مساله را درز می‌ گرفت؟

* انتقادهای کرار از فوتبال ایران تند بود اما تعداد زیادی از شاغلین فوتبال ایران هر روز انتقادهایی از این دست را مطرح می‌ کنند. از خداداد عزیزی تا حسن روشن و از محمد مایلی‌کهن تا همه مربیان بیکار فوتبال ایران. چرا کمیته اخلاق هرگز پیش از این با این افراد برخوردی نداشته است؟ یا چرا کمیته اخلاق در موضوع انتقادهای تند و غیرفنی از سرمربی تیم‌ملی که یک شخصیت حقوقی است، ورود نکرده است؟ آیا این مساله که کرار یک بازیکن عراقی است در انشای این حکم موثر نبوده؟

* اینکه فوتبال ایران یکی از معدود بازیکنان خارجی درجه اولش را از دست می‌ دهد، چندان مهم به نظر نمی‌رسد، چرا که خود این بازیکن با رفتارهای غیرورزشی و بهانه گیری ها فضا را برای انتقاد از خود آماده کرده است. اما بپذیریم که این حکم ابداعی کمیته اخلاق از هر نظر شگفت انگیز است. حکمی که به یادمان می‌ آورد اینجا ایران است.


1394/01/23 13:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن