تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804328721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از نصب نشدن برچسب هاي جديد تا الکترونيکي نشدن کرايه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۱ب.ظ)
فاصله ميان عملکرد سازمان تاکسيراني با اقدامات جهادي شهرداري از نصب نشدن برچسب هاي جديد تا الکترونيکي نشدن کرايه ها موج - در شرايطي که مسوولان سازمان تاکسيراني اعلام کرده اند که برچسب هاي افزايش کرايه تاکسي ها به رانندگان تحويل داده شده اما در بسياري از خطوط، شاهد اين اتفاق نيستيم و صحبت هاي مسوولان در اين زمينه تنها در حد ادعا باقي مانده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، شوراي اسلامي شهر تهران در روزهاي پاياني سال 93، مصوبه افزايش کرايه وسايل حمل و نقل عمومي اعم از مترو، اتوبوس و تاکسي ها را در دستور کار خود قرار داد و بر همين اساس مقرر شد کرايه تاکسي ها در پايتخت به طور ميانگين 10 تا 20 درصد افزايش پيدا کند. اين مصوبه پس از تاييد از سوي فرمانداري بايد از 15 فروردين در سراسر شهر تهران اجرايي مي شد اما به دليل برخي اشکالات اين اتفاق محقق نشد.
يکي از اصلي ترين دلايل افزايش نيافتن کرايه تاکسي ها، نصب نشدن برچسب هاي افزايش قيمت بود. قرار شد تاکسي ها تا زماني که برچسب هاي جديد را دريافت نکرده اند، افزايش قيمت ها را اجرايي نکرده اما در اين شرايط، ضمانت اجرايي نيز وجود نداشت و شهروندان از اين بابت بسيار ناراضي بودند.
برخي تاکسيران ها در اين شرايط، کرايه هاي قبلي خود را دريافت مي کنند اما در اين ميان افرادي نيز هستند که کرايه ها را بسيار بيشتر از سقف 20 درصد افزايش اعلام شده، اخذ مي کنند.
اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران نيز تاکنون بارها در رابطه با افزايش کرايه تاکسي ها و همچنين نصب برچسب هاي قيمت هاي جديد، اظهارنظر کرده اند اما اين نظرات نيز تاکنون سبب حل مشکل کرايه ها نشده است.
اما، نکته جالب توجه در اين ميان اين است؛ زماني که سازمان تاکسيراني هنوز موفق نشده برچسب هاي جديد کرايه هاي تاکسي ها که اقدامي نه چندان دشوار بوده را عملياتي کرده و برچسب هاي جديد را در اختيار رانندگان قرار دهد، از جدي شدن اقدامات براي الکترونيکي شدن کرايه ها و نصب تاکسي متر در تمام تاکسي هاي شهر خبر مي رسد.
بدون شک، الکترونيکي شدن کرايه ها نيازمند زير ساخت هايي است که اجراي آن به زمان نياز دارد و اعلام زمان براي نهايي شدن اين اقدام با توجه به عملکرد سازمان تاکسيراني که با رويکرد جهادي شهرداري تهران فاصله داشته، نمي تواند چندان منطقي باشد.
ابوالفضل قناعتي، عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در اين رابطه به خبرنگار خبرگزاري موج مي گويد: الکترونيکي شدن دريافت کرايه ها، موضوعي است که از مدت ها قبل در استان تهران مطرح بوده و بايد هر چه سريع تر اجرايي شود.
وي مي افزايد: اين اقدام مي تواند تا حدود زيادي از مشکلات موجود بر سر راه نبود پول خرد جلوگيري کند. در حال حاضر شاهد هستيم که با وجود اقدامات صورت گرفته شده براي رند شدن کرايه ها، اما هنوز کرايه هايي هستند که چندان رند نبوده و همين موضوع مشکلاتي را براي شهروندان و رانندگان تاکسي ها ايجاد کرده است.
عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در رابطه با اقدامات سازمان تاکسيراني براي حل مشکل نصب نشدن برچسب کرايه هاي جديد تاکسي ها مي گويد: سازمان تاکسيراني بايد اقدامات جدي تري را در اين خصوص در دستور کار خود قرار دهد و اگر تا زمان محقق شدن اين اتفاق، شهروندي با مشکلي در زمينه کرايه ها مواجه شد مي تواند با تماس با شماره تلفن 1888، شکايت خود را اعلام کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن