تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستندي درباره حافظ از ديدگاه گوته ساخته خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۰ق.ظ)
براي نخستين بار؛ مستندي درباره حافظ از ديدگاه گوته ساخته خواهد شد موج - کارگردان مستند «حافظ از ديدگاه گوته»، اظهار داشت: ساخت مستندي با موضوع حافظ از ديدگاه گوته را در دست دارم که در مرحله پيش توليد است.
به گزارش خبرگزاري موج، فرشته حکمت، کارگردان مستند، افزود: در اين مستند حافظ را از ديدگاه گوته دنبال مي کنم و تأثيرات عميقي که اين شخصيت بر گوته گذاشته است در اين فيلم دنبال خواهد شد، در واقع در اين فيلم به تأثيرات حافظ در بخش سوم زندگي گوته پرداخته مي شود و بازتاب اين تأثيرات را در ديوان شرقي وي بررسي خواهيم کرد.
وي افزود: ۶۰ درصد تصويربرداري اين فيلم در کشور آلمان و مابقي در شيراز و کازرون انجام خواهد شد، در حال حاضر مشغول بازديد از لوکيشن ها هستيم که لوکيشن هاي مورد نظر در آلمان بازديد شده و فعلا لوکيشن هاي ايران را بررسي مي کنيم، اين فيلم با همکاري مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي ساخته خواهد شد.
اين کارگردان خاطرنشان کرد: تصميم ما بر اين است که تصويربرداري اين فيلم را از اوايل تابستان آغاز کنيم، ايده اين فيلم را ۴ سال پيش مطرح کردم و از آنجا که تا امروز فيلمي درباره حافظ ساخته نشده است، سعي داشتم اين فيلم را به بهترين شکل بسازم. اميدوارم که اين اتفاق رخ دهد.
فرشته حکمت در پايان اظهار داشت: زماني که به سراغ يک شخصيت بزرگ مثل حافظ مي رويم، گويا سراغ يک اقيانوس رفته ايم که بزرگي و بکر بودن موضوع در انسان احساس شگفتي مي آفريند، اميدوارم اين فيلم بتواند فيلمسازان را در حوزه مستند و داستاني به پرداختن شخصيت حافظ ترغيب کند، حافظ شخصيتي است که شعرهايش پس از گذشت سال هاي زياد هنور در دانشگاه هاي مختلف دنيا تدريس مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن