تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه سوم استان گيلان در حجم ترددهاي جاده‌اي نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
رتبه سوم استان گيلان در حجم ترددهاي جاده‌اي نوروز موج - مدير کل راه و شهرسازي استان گيلان بر لزوم توسعه شبکه‌هاي راهي استان تا نوروز ۹۵ تاکيد کرد و گفت: طي نوروز امسال پس از مازندران و قم در گيلان بيشترين حجم تردد خودرو انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي خاوري، مدير کل راه و شهرسازي استان گيلان، با بيان اين‌که طي ايام نوروز امسال ميزان تلفات جاده‌اي در استان گيلان نسبت به سال گذشته حدود ۱۸ درصد بوده است، افزود: طي طرح نوروزي حدود ۳۵۰ پرسنل راهداري با ۲۵۰ وسيله نقليه سبک و سنگين در قالب ۱۶ اداره شهرستان، ۱۶ راهدارخانه ثابت، ۹ راهدارخانه سيار و در ۴۱ ايستگاه به مسافران نوروزي امينت جاده‌ها را برقرار کردند.
وي به برخي از اقدامات انجام شده در سال گذشته که تاثير بسزايي در کاهش تصادفات داشتند، اشاره کرد و گفت: روکش ۲۲۹ کيلومتر از راه‌هاي شرياني، ساماندهي دور برگردان‌هاي همسطح در برخي از محورهاي شرياني، استانداردسازي و بهره‌برداري از يک تقاطع غيرهمسطح در محور آستانه – لاهيجان، حل معضل و گره ترافيکي اطراف شهر منجيل و قسمتي از آزاد راه، چهار خطه کردن محور رودبار – منجيل، ساماندهي تقاطع رضوان شهر – تالش، آشکارسازي نقاط پر حادثه، ايجاد روشنايي‌هاي نقطه‌اي در برخي نقاط پر حادثه، لکه‌گيري راه‌ها، نصب علايم و چراغ‌هاي چشمک‌‌زن نمونه‌اي از اين‌گونه اقدامات هستند.
مدير کل راه و شهرسازي استان گيلان با بيان اين‌که طي تعطيلات نوروزي حوادث مختلفي از جمله ريزش برف، رانش زمين و رانش کوه در اين استان رخ داده، اظهار کرد: امسال طي نوروز، حدود يک‌ ميليون و ۱۵۰ هزار خودرو به اين استان وارد شدند که با توجه به آمار پليس راه پس از مازندران و قم، در گيلان بيشترين حجم تردد خودرو انجام شده است، همچنين طي نوروز امسال حدود ۱۰ ميليون نفر به اين استان ورود و خروج داشتند.
وي به برخي از برنامه‌هاي اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان براي اجرا در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: امسال مي‌خواهيم براي کاهش ترافيک در استان، شبکه راهي را ارتقا دهيم، به‌طور مثال محور رشت - لاهيجان - رودسر محوري اشباع است؛ به‌طوري که حتي در روز‌هاي عادي نيز اين محور پر ترافيک و پر حجم است، امسال مي‌خواهيم محور سراوان - سنگر - سياهکل را به عنوان محور جايگزين در فاز اول تعريف کنيم و در تلاشيم تا محور سياهکل - املش - چابکسر را آماده سازي کنيم تا به عنوان يک محور جايگزين، ترافيک در اين مسير سرشکن شود.
خاوري با بيان‌ اين‌که امسال کمربندي پره‌سر- خطبه سرا و بخشي از مسير تالش عملياتي مي‌شود، خاطر نشان کرد: اميدواريم قبل از آغاز سفرهاي تابستاني، دور برگردان‌هاي همسطح استاندارد را در مسير آستانه – لاهيجان را که در منطقه نياکوه است، بيشتر کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن