تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد وزير نفت بر فرهنگ سازي و استفاده بهينه از گاز طبيعي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: تاكيد وزير نفت بر فرهنگ سازي و استفاده بهينه از گاز طبيعي


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: وزير نفت ضمن قدرداني از همراهي مردم استان گلستان در دوران افت فشار گاز درايام سرد سال 1386، بر ضرورت فرهنگ سازي واستفاده بهينه از اين انرژي پاك توسط مصرف كنندگان تاكيد كرد.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، غلامحسين نوذري با اشاره به اينكه انتقال گاز از منابع توليد تا مناطق مصرف كاري بسيارسخت و پرهزينه است، افزود: با استفاده بهينه و صرفه جوئي در مصرف گاز امكان بهره برداري بلندمدت از اين نعمت طبيعي فراهم خواهد شد.
وي با تاكيد بر اينكه درصورت رعايت الگوي مصرف درسالهاي آتي نيز هيچ گونه مشكلي در خصوص قطعي گاز نخواهيم داشت، گفت: درخصوص موضوع صرفه جويي در مصرف گاز، از طريق رسانه ها و جرايد نيز بارها اطلاع رساني شده است.
وزير نفت با اشاره به اهميت توجه به منابع انساني به ويژه مسائل مربوط به بهداشت روان كاركنان، توضيح داد: در اين زمينه اقدامات مناسبي انجام شده است كه به اين منظور بايد افراد نسبت به خود و ديگران با رفعت اسلامي و برخورد همراه با گذشت را سرلوحه امور خويش قرار دهد.
وي در ادامه تبيين كرد: در يك سازمان پويا فعاليتها به نحو مطلوبي انجام مي شود وكارمند بايد به صورتي در سازمان عمل نمايد كه حضورش درسيستم محسوس باشد.
گفتني است، هفته گذشته رييس جمهوري به همراه اعضا هيئت دولت در قالب دور دوم سفرهاي استاني به منظور رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم گلستان به اين استان سفر كردند. در حاشيه اين سفر، اعضا هيئت مديره و جمعي از كارشناسان شركت گاز استان گلستان با مهندس نوذري ديدار كردند.
در اين نشست مهندس سنگدويني مديرعامل شركت گاز استان گلستان خلاصه اي از عملكرد شركت، مسائل و مشكلات موجود را ارائه واظهار اميدواري كرد كه با ارائه رهنمودهاي وزيرنفت مسائل ومشكلات موجودرفع شود.
بررسي مشكلات مردمي توسط معاون حقوقي و مديركل بازرسي وزارت نفت
در اين سفر همچنين گروهي به سرپرستي دكتر مروي معاون حقوقي و امور مجلس وزارت نفت به همراه مديركل بازرسي وزارت نفت، مديرعامل شركت گاز استان گلستان، مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان و كارشناسان مربوطه به مدت دو روز پاسخگوي مراجعات مردمي بودند.
در اين رابطه 18 درخواست مردمي بررسي و رسيدگي شد./د/207/120
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن