تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد البرز: 80 هنرمند شهید البرزی شناسایی و معرفی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ارشاد البرز:
80 هنرمند شهید البرزی شناسایی و معرفی می‌شوند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در راستای اجرای طرح شناسایی هنرمندان شهید در البرز 80 هنرمند شهید البرزی دیگر شناسایی شدند.

خبرگزاری فارس: 80 هنرمند شهید البرزی شناسایی و معرفی می‌شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه دیدار با سه خانواده‌ شهید هنرمند استان البرز اظهار داشت: شناسایی این شهدا گامی ارزشمند محسوب می‌شود که باید پیش از این انجام می‌شد. وی ادامه داد: با ارائه این طرح در سال گذشته و اجرایی شدن آن موفق شدیم در اواخر سال گذشته 40 نفر از این افراد را شناسایی کنیم و در قالب چاپ کتابی این شهیدان را نیز به مردم معرفی کنیم.
این مسئول با تأکید بر اینکه شهدای هنرمند با روحی زلال و صیقلی در کنار پرداختن به هنر مرسوم، هنر شهادت را نیز با پوست و استخوان خود درک کردند و برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند،‌ افزود: شهیدان هنرمند با نثار جان خود نشان دادند که هنرمندان نیز مانند سایر اقشار جامعه نسبت به مسائل کلی و جزیی کشورشان حساس هستند و به هیچ وجه خود را جدا از سایرین نمی‌بینند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز برخی تصور می‌کنند هنرمند کسی است که از نظر ظاهری و نوع پوشش با عامه مردم متفاوت باشد اما واقعیت این است که هنرمندان واقعی خود را از جنس مردم می‌دانند و هرگز با تفاوت‌های ظاهری خود را در جامعه برجسته نمی‌کنند.
حسینی کاشانی گفت: درک هنر شهادت باعث می‌شود فرد از داشته‌های مادی خود دست بشوید و جسم و روحش را فدای ارزش‌های بالای معنوی کند.
این مسئول ادامه داد: حضور در کنار خانواده شهدا در آخرین روزهای سال، دستمایه‌ای می‌شود برای آغازی سالی پر از نشاط و برکت چرا که نفس مسیحایی این عزیزان سرشار از معنویت است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: شناسایی شهیدان هنرمند استان اقدامی است که باید مدت‌ها قبل صورت می‌گرفت چرا این افراد نیز باید همانند شهدای سایر حوزه‌ها به مردم معرفی شوند.
وی با اشاره به چاپ کتاب شهدای هنرمند استان گفت: در این کتاب که به تازگی رونمایی شده 40 نفر از شهیدان هنرمند استان معرفی شده‌اند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: با توجه به استقبال زیاد از جلد اول این کتاب، درصدد انتشار جلد دوم و سوم کتاب هستیم.
حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: در جلد دوم و سوم این کتاب 80 شهید دیگر استان معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/2302/ح30

94/01/17 - 15:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن