تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799167703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم «سریع و خشمگین» صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
فیلم «سریع و خشمگین» صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد
فیلم سینمایی «سریع و خشمگین ۷» با ۱۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش طی سه روز گذشته در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: فیلم «سریع و خشمگین» صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد



به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «سریع و خشمگین 7» به کارگردانی «جیمز وان» با 143 میلیون و 600 هزار دلار فروش طی سه روز گذشته، پرفروش‌ترین افتتاحیه تعطیلات آخر هفته تاریخ سینما در ماه آوریل را به خود اختصاص داد. این درحالی است که پیش از این فیلم‌های «نیرد تیتان‌ها» با 61 میلیون و 200 هزار دلار در سال 2010 میلادی و «کاپیتان آمریکایی: سرباز زمستان» با 95 میلیون دلار در سال گذشته در این زمینه رکوردار بودند.

در این فیلم بازیگرانی چون «پل واکر»، «وین دیزل» و «میشل رودریگز» ایفای نقش کرده‌اند و این فیلم هم‌اکنون در صدر گیشه سینماهای آمریکای شمالی قرار دارد. فیلم سینمایی «زن طلایی» به کارگردانی «سیمون کرتیس» که این روزها بسیار خبر ساز بوده است، آنگونه که انتظار می‌رفت نتوانست در گیشه پرفروش شود و با اختلاف بسیار زیاد از فیلم «سریع و خشمگین» در رتبه هفتم جدول فروش قرار گرفته است.

این فیلم با بازی «هلن میرن» و «رایان رینولدز» چند ماه پیش در جشنواره فیلم برلین نیز به نمایش درآمد. «زن طلایی» محصول مشترک آمریکا و انگلستان است و  بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این فیلم داستان مبارزه «ماریا آلتمن» ( با بازی هلن میرن)، یکی از نجات یافتگان خانواده‌ای یهودی در جنگ جهانی دوم است که برای بازپس گرفتن نقاشی «پرتره آدل بلوک-بائر»، یکی از شاهکارهای «گوستاو کلیمت» از دست افسران آلمان نازی در زمان جنگ، پیکاری حقوقی را آغاز می‌کند. فروش فیلم «زن طلایی» از 258 سالن سینما حدود 2 میلیون دلار گزارش شده است. البته جایگاه دوم گیشه سینماهای آمریکای شمالی به یک انیمیشن جذاب اختصاص یافته است.

انیمیشن 135 میلیون دلاری «خانه» به کارگردانی «تیم جانسون» طی سه روز گذشته توانسته 27 میلیون و 400 هزار دلار فروش کند و بدین ترتیب فروش کلی خود از زمان اکران تاکنون را به 95 میلیون و 600 هزار دلار برساند. «خانه» با صداپیشگی «جیم پارسونز»، «استیو مارتین»، «ریحانا» و «جنیفر لوپز» داستان موجود فضایی کوچک و بامزه‌ای است که از سیاره خود می‌گریزد و به زمین فرود می‌آید، او در جریان سفر به زمین با دختر بچه‌ای کنجکاو و ماجراجو آشنا می‌شود. جایگاه سوم گیشه نیز به فیلم کمدی تحت عنوان «قوی باش» به کارگردانی «ایتان کوهن» اختصاص دارد.

فیلمی درباره زندگی یک مرد به شدت پولدار به نام «جیمز کینگ» (با بازی «ویل فرل») که طی سه روز گذشته توانست 12 میلیون و 900 هزار دلار فروش کند. این فیلم محصول کمپانی «برادران وارنر» است و فروش کلی آن تاکنون به مرز 57 میلیون دلار رسیده است. در این میان فیلم سینمایی «سیندرلا»، محصول جدید کمپانی «والت دیزنی» که آن را از روز نسخه اصلی آن بازسازی کرده است،با اختلافی بیش از 2میلیون و 500 هزار دلار در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

این فیلم با بازی «لیلی جیمز» (در نقش سیندرلا) و «کیت بلانشت» (در نقش نامادری) طی سه روز گذشته 10 میلیون و 300 هزار دلار فروش کرده و بدین‌ترتیب فروش کلی خود را به 167 میلیون و 300 هزار دلار رسانده است. «سیندرلا» محصول مشترک انگلستان و آمریکاست و 95 میلیون دلار صرف ساخت آن شده است. فیلم اکشن و علمی تخیلی «سنت شکن: شورشی» که بر اساس رمانی به همین نام «نوشتهٔ ورونیکا راف» ساخته شده است،‌نیز پنجمین فیلم پرفروش گیشه سینماهای آمریکای شمالی است.

این فیلم با بازی «تئو جیمز» و «شایلن وودلی» دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های سنت شکن است که طی سه روز گذشته 10 میلیون دلار فروش کرده است. این فیلم بودجه ساخت آن 110 میلیون دلار برآورد شده است تاکنون توانسته 103 میلیون و 400 هزار دلار فروش کند. بنا بر این گزارش فیلم‌های «در تعقیب» با 2 میلیون و 500 میلیون دلار فروش، «سرویس مخفی» با 1 میلیون و 700 میلیون دلار فروش، «آیا باور می‌کنی؟» با 1 میلیون و 500 هزار دلار فروش و «دومین هتل فوق‌العاده شگفت‌انگیز ماریگولد» با 1 میلیون دلار فروش به ترتیب جایگاه ششم تا دهم جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی طی سه روز گذشته را به خود اختصاص داده‌اند. انتهای پیام/

94/01/17 - 11:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن