تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820239703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت بیش ازیکصد تن از صاحبان کسب و کار در انگلیس از محافظه کاران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمایت بیش ازیکصد تن از صاحبان کسب و کار در انگلیس از محافظه کاران لندن - ایرنا- روزنامه دیلی تلگراف روزچهارشنبه و درآستانه انتخابات عمومی انگلیس، اعلام کرد بیش از یکصد تن از رهبران کسب وکار و رییسان شرکت های انگلیسی ضمن هشدار نسبت به خطرات روی کار آمدن حزب کارگر، از سیاست های اقتصادی حزب محافظه کار حمایت کردند.


به گزارش ایرنا، دیلی تلگراف عنوان کرد: این رهبران با امضای نامه مشترکی به این روزنامه، از طرح های اقتصادی حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس از جمله در ارتباط با کاهش مالیات حمایت به عمل آورده اند.
به نوشته دیلی تلگراف، این افراد ضمن استقبال از سیاست های اقتصادی محافظه کاران که در حمایت از سرمایه گذاری بوده و سبب ایجاد شغل شده است، گفته اند که انگلیس در حال حاضر درهایش را برای صاحبان کسب و کار باز کرده است.
این روزنامه افزود: این رهبران و مدیران شرکت های بزرگ تجاری در همین حال نسبت به هر گونه تغییری در این مسیر (در صورت پیروزی حزب کارگر در انتخابات ماه می) ، هشدار داده و گفته اند که این مساله می تواند وضعیت اقتصادی انگلیس را که در حال پشت سرگذاشتن رکود است با مخاطره مواجه سازد.
به گفته تحلیل گران سیاسی، نامه مشترک این رهبران و صاحبان کسب وکار می تواند یک مداخله مهم در انتخابات عمومی انگلیس که قرار است 36 روز دیگر برگزار شود، به شمار آورد.
در همین حال "چوکا امونا" وزیر تجارت کابینه در سایه حزب کارگر در واکنش به این نامه گفته است: هیچ کسی از این حرکت شگفت زده نشده است چرا که شماری از صاحبان کسب و کار پیش از این خواستار کاهش مالیات برای شرکت های بزرگ شده بودند.
انتخابات عمومی انگلیس که پنجاه و ششمین انتخابات پارلمانی این کشور از سال 1801 میلادی بشمار می آید، قرار است در هفتم ماه می ( 17 اردیبهشت ) برگزار شود و حزب پیروز سکان دولت این کشور را به مدت پنج سال در دست خواهد گرفت.
در حال حاضر حزب مخالف کارگر به رهبری اد میلیبند براساس برخی نظرسنجی ها توانسته است تا اندازه ای از حزب محافظه کار پیشی بگیرد .
تازه ترین نظرسنجی موسسه "یوگاو" که برای نشریه ساندی تایمز انجام شده، حاکی است که حزب کارگر انگلیس در کمتر از 6 هفته به انتخابات سراسری این کشور، با اختلافی 4 درصدی نسبت به محافظه کاران، همچنان پیشتاز است.
این گزارش افزود: حزب کارگر در نظرسنجی موسسه یوگاو حمایت بیش از 36 درصد رای دهندگان انگلیسی را جلب کرده و این رقم برای محافظه کاران به 32 درصد رسیده است.
این نظرسنجی پس از برنامه تلویزیونی انتخاباتی اخیر اد میلیبند رهبر حزب کارگر و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار انجام شده است.
حزب مخالف کارگر که دارای گرایش های چپ میانه است، از 650 کرسی مجلس عوام انگلیس دارای 257 کرسی، از 792 کرسی مجلس لردها دارای 218 کرسی و از 73 کرسی انگلیس در پارلمان اروپا دارای 20 کرسی است.
حزب محافظه کار انگلیس به رهبری دیوید کامرون که به همراه حزب لیبرال دمکرات دولت ائتلافی تشکیل داده ، نیز در حال حاضر از 650 کرسی مجلس عوام دارای 303 کرسی و از 792 کرسی مجلس لردها دارای 232 کرسی و از 73 کرسی انگلیس در پارلمان اروپا دارای 19 کرسی است.
اروپام**4** 1552



12/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن