تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816335452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش بودجه 2015 انگلیس / آخرین تلاش محافظه کاران قبل از انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گزارش بودجه 2015 انگلیس / آخرین تلاش محافظه کاران قبل از انتخابات لندن - ایرنا - "جورج اوزبورن"، وزیر دارایی انگلیس روز چهارشنبه با ارایه گزارش بودجه سالانه دولت در صحن مجلس عوام عنوان کرد که سقف بدهکاری دولت تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و اقتصاد این کشور نسبت به سایر اقتصاد کشورهای پیشرفته رشد قابل توجهی داشته است.


به گزارش ایرنا، وزیر دارایی انگلیس در جریان این گزارش که در آستانه انتخابات ماه می میلادی صورت گرفت، از مجموعه ای از سیاست های جدید اقتصادی دولت این کشور از قبیل کاهش مالیات ها ، ایجاد فرصت های شغلی، حل مشکل مسکن، افزایش حداقل دستمزدها و سایر شاخص های اقتصادی پرده برداری کرد.
وی پیش بینی کرد که شاخص رشد اقتصادی انگلیس در سال مالی 2015 میلادی، با 0.1 درصد افزایش به 2.5 درصد، نرخ بیکاری نیز با 0.1 درصد کاهش به 5.3 درصد خواهد رسید.
وزیر دارایی انگلیس همچنین در این گزارش پیش بینی کرد که ضمن رسیدن نرخ تورم در این کشور به 0.2 درصد در سال مالی 2015 میلادی، میزان استقراض دولتی نیز از 90.2 میلیارد پوند در سال مالی 15/2014 میلادی، به 39.4 میلیارد پوند در سال مالی 6/2015 میلادی خواهد رسید.
با این حال یک گزارشگر اسکای نیوز اظهارات جورج اوزبورن در مجلس عوام را سیاسی و بزرگنمایی در مقابل حزب مخالف (کارگر) توصیف کرد و افزود: بسیاری از اظهارات وی ستیزه جویی با حزب کارگر بوده است.
وی گفت: اظهارات امروز "اوزبورن" نکته قابل توجهی را شامل نمی شد که باعث شود نتیجه انتخابات به نفع محافظه کاران تمام شود.
این گزارشگر ادامه داد: به عبارت دیگر اوزبورن و کامرون، تنها تلاش کردند تا شعار تبلیغاتی حزب شان را در این گزارش حفظ نمایند.
گفته می شود، در پوستر تبلیغاتی حزب محافظه کار نوشته شده است: بیایید در مسیر به سمت اقتصادی بهتر بمانیم.
در همین حال "اد میلیبند" رهبر حزب کارگر(حزب مخالف) پس از قرائت گزارش بودجه جورج اوزبورن از سیاست مرفه پرور محافظه کاران انتقاد کرد و افزود: انگلیس نیازمند برنامه ای بهتر است، در این گزارش توجهی به خدمات درمانی نشده، مردم به این بودجه اعتقادی ندارند، چون دولت به نفع آنها عمل نمی کند و برنامه ای برای آینده آنها ندارد ... انگلیس نیازمند حزب کارگر است.
وی گفت: پنج سال پیش وزیر دارایی دولت کامرون ادعا کرد که در طول پنج سال حساب بدهی دولت را بدون اما و اگر صاف می کند؛ اما به نظر می رسد دوبرابر زمانی که وعده داد، طول خواهد کشید.
بر اساس سیاست های دولت انگلیس، بودجه سالانه این کشور که از 31 ماه مارس تا یکسال تنظیم می شود، اواخر ماه مارس توسط وزیر دارایی (خزانه داری) به مجلس ارائه می شود.
با این حال و در واپسین روزهای باقیمانده تا انتخابات احزاب سیاسی تلاش می کنند تا برنامه های خود را بهترین و سیاست های حزب مخالف و رقیب را ناکارآمد توصیف کند.
گفتنی است انتخابات عمومی انگلیس که پنجاه و ششمین انتخابات پارلمانی این کشور از سال 1801 میلادی بشمار می آید، قرار است در هفتم ماه می آینده برگزار شود و حزب پیروز سکان دولت این کشور را به مدت پنج سال در دست خواهد گرفت.
اروپام**4** 1552



28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن