تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815050981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم همبستگی کشورهای اسلامی برای پایان دادن به کشتار در غزه


واضح آرشیو وب فارسی::

سران ایران و مالزی با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی نسبت به مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را متناقض با ادعای حمایت از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش‌بس در غزه دانسته و این اقدامات را عامل تداوم جنایات این رژیم علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه برشمردند.



مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، و «انور ابراهیم»، نخست‌وزیر مالزی، امروز ظهر در یک گفت‌وگوی تلفنی، علاوه بر مرور آخرین وضعیت روابط دو کشور، تحولات جاری منطقه به ویژه مذاکرات در حال انجام برای برقراری آتش‌بس در غزه را مورد بررسی قرار دادند.

در این گفت‌وگوی تلفنی، سران دو کشور با انتقاد از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا و برخی کشورهای غربی نسبت به مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را مغایر با ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش‌بس در غزه دانسته و این حمایت‌ها را عامل تداوم جنایات این رژیم علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه قلمداد کردند.

همچنین، سران ایران و مالزی با تأکید بر اهمیت اتحاد و هماهنگی کشورهای اسلامی در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و توقف کشتار و نسل‌کشی در غزه، برگزاری نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را اقدامی مؤثر در این زمینه دانستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن