تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815208203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکیان: به تعهداتمان پایبندیم


واضح آرشیو وب فارسی::

پزشکیان: بر عهدی که بستیم، هستیم

مسعود پزشکیان، رئیس مجلس، در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) بر اهمیت پایبندی به ارزش‌های انقلاب و وحدت ملی تاکید کرد.



وی با اشاره به سخنان سیدحسن خمینی، تولیت حرم امام، بر لزوم ادامه راه امام و عمل به آموزه‌های ایشان تاکید کرد. پزشکیان با بیان اینکه "ما بر عهدی که بستیم، هستیم"، بر پایبندی دولت به وعده‌های خود به مردم و آرمان‌های انقلاب تأکید کرد.

اهمیت عدالت و وحدت

رئیس مجلس، عدالت و انصاف را از اصول اساسی اسلام و انقلاب دانست و بر لزوم پیاده‌سازی این ارزش‌ها در جامعه تأکید کرد. وی با اشاره به سخنان شهید بهشتی، اسلام را مرادف با حق و عدالت دانست و بر لزوم برخورد عادلانه با همه افراد، حتی دشمنان، تاکید کرد.

پزشکیان همچنین بر اهمیت وحدت ملی و انسجام درونی تاکید کرد و گفت: "اگر مسلمان به ریسمان خدا وصل بودند، رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانستند قلدری کنند." وی با اشاره به موفقیت‌های انقلاب در برابر دشمنان، وحدت را رمز پیروزی دانست و بر لزوم حفظ این وحدت در شرایط کنونی تأکید کرد.

تاکید بر تحقق وعده‌ها و حل مشکلات

رئیس مجلس با تشکر از مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به دولت، بر لزوم تحقق وعده‌های دولت و حل مشکلات مردم تأکید کرد. وی با اشاره به سختی‌های ابتدای انقلاب، بر توانایی ملت ایران در غلبه بر مشکلات با تکیه بر وحدت و انسجام تاکید کرد.

پزشکیان در پایان سخنان خود بر لزوم ادامه راه امام خمینی(ره) با محوریت رهبری و سند چشم‌انداز تاکید کرد و گفت: "ما باید کشور را به سمت و سویی هدایت کنیم که شایسته آن است."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن