تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815070278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت حمایت مجلس از دولت وفاق ملی برای حل مشکلات کشور


واضح آرشیو وب فارسی::

علیزاده طباطبایی: مجلس با حمایت از کابینه وفاق ملی، گام مهمی در جهت کاهش اختلافات بردارد



سیدمحمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با تاکید بر اهمیت تشکیل دولت وفاق ملی، از مجلس شورای اسلامی خواست تا با حمایت از کابینه پیشنهادی، گام مهمی در جهت کاهش اختلافات داخلی و حل مشکلات کشور بردارد.

 تشکیل دولت وفاق ملی را ضرورتی برای کشور دانست و گفت: «رئیس جمهور با معرفی این دولت، نشان داده که به دنبال کاهش اختلافات داخلی و ایجاد وحدت و همدلی در کشور است. حالا نوبت مجلس است که با حمایت از کابینه پیشنهادی، این مسیر را ادامه دهد.»

علیزاده طباطبایی با اشاره به مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر، گفت: «نیمی از مردم در انتخابات شرکت نکردند و این نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از جامعه از وضعیت موجود ناراضی هستند. ما باید به مطالبات مردم توجه کنیم و با ایجاد وفاق ملی، به دنبال حل مشکلات آنها باشیم.»

این فعال سیاسی همچنین بر اهمیت سعه صدر و تحمل در بین گروه‌های سیاسی مختلف تاکید کرد و گفت: «وقتی همه گروه‌ها به اندیشه‌های یکدیگر احترام بگذارند و به دنبال همکاری باشند، می‌توانیم به وفاق ملی دست پیدا کنیم.»

وی در پایان گفت: «رئیس جمهور در تشکیل کابینه، نظرات همه گروه‌های سیاسی را جویا شده است و از افراد توانمند دولت‌های گذشته نیز استفاده کرده است. امیدواریم مجلس نیز با همین رویکرد، از کابینه پیشنهادی حمایت کند.»






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن