تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819464041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 94 سال نهضت اشتغال در مازندران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار مازندران سال 94 سال نهضت اشتغال در مازندران است خبرگزاری پانا: استاندار مازندران گفت: باید با برنامه ریزی اصولی و عزم جدی، تحقق 40 هزار شغل طی سال 94 در استان هدف گذاری شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۱ فروردين ساعت 09:05

خبرگزاری پانا+سال 94+اشتغال+مازندران

 به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در نخستین جلسه كارگروه تخصصی اشتغال استان در سال 94،استاندار، با اشاره به این كه اشتغال از مهم ترین موضوعات استان است، بیان داشت: به همین دلیل نخستین جلسه رسمی استان به موضوع اشتغال اختصاص یافت و امسال، سال نهضت اشتغال در مازندران نام گرفت.
فلاح، سال 93 را علیرغم مشكلات، سال موفقی برای مازندران دانست و یاد آور شد: در این سال بودجه استانی 100 درصد و بودجه ملی مازندران بیش از 100 درصد تخصیص یافت و هم اینك در سراسر استان فعالیت های عمرانی و سازندگی به چشم می خورد.
وی با بیان این كه در بخش سرمایه گذاری كه برای رونق اقتصادی و اشتغال بسیار كار آمد است، رقمی بالغ بر 1000 میلیارد تومان اعتبار در بخش خصوصی طی سال 93 در نظر گرفته شده است، افزود: در بخش صنعت نیز طی سال 93 رقمی بالغ بر 700 میلیارد تومان هزینه شده است.
مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این كه مازندران طی سال قبل، 60 میلیارد تومان بیش از درآمد خود به خزانه واریز نموده است كه نسبت به سال92، 30 درصد رشد را نشان می دهد، گفت: این مهم نشانگر ظرفیت های استان در بخش های مختلف است و باید در حوزه های كشاورزی و گردشگری كه از اولویت های استان است جدی گرفته شود.
رییس كارگروه اشتغال استان، ایجاد 23 هزار و 800 شغل مولد در سال 93 در مازندران را مطلوب ارزیابی نمود و یاد آور شد: ایجاد 5 هزار شغل از ردیف های خود اشتغالی و كسب رتبه نخست كشور به جهت اعتبارات و تسهیلات اعطایی این بخش برای مازندران یك گام ارزنده است.
وی با تاكید بر این كه تحقق 40 هزار شغل طی سال 94 در استان باید هدف گذاری شود و این عدد باید با توجه به امكانات، ظرفیت ها و شرایط بین دستگاه های مختلف توزیع شود، گفت: جذب نیرو به روشی نظام مند، عادلانه و بر اساس شایسته سالاری با اطلاع رسانی كامل به همگان صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در مازندران، بر تداوم نقش آفرینی بانك ها در جهت ایجاد و ارتقاء اشتغال در استان تاكید كرد و اظهار داشت: بررسی دقیقی برای شناسایی واحدهای تولیدی راكد و فعال بر اساس شناسنامه واحدهای تولیدی استان صورت گیرد.
استاندار مازندران با بیان این كه 58 درصد اشتغال مازندران مربوط به بخش های خدماتی است، یاد آور شد: اشتغال موجود در این بخش از ارزش والایی برخوردار است و باید با بهره گیری از ظرفیت مشاغل خدماتی بویژه در حوزه گردشگری نسبت به تقویت اشتغال اقدام نمود.
فلاح خاطر نشان ساخت: كاهش تصادفات، تعداد اقامت مسافران در ایام تعطیلات امسال و وجود امنیت در استان از نشانه های هم دلی و همكاری است و در موضوع خدمات سفر، می توان با شناسایی ظرفیت ها كارهای ویژه ای صورت داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن