تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مسافران نوروزی از جاذبه های آبی البرز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استقبال مسافران نوروزی از جاذبه های آبی البرز کرج –ایرنا – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز گفت: جاذبه های آبی البرز در مقایسه با سایر جاذبه های گردشگری این استان بیشترین آمار بازدیدکنندگان را در روزهای آغازین سال جدید به خود اختصاص داد .


احمد ترکاشوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه بطور متوسط 10هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان البرز دیدن می کنند که بیش از نیمی از آنان جاذبه های آبی این استان نوپا را برای بازدید و گردشگری خود انتخاب می کنند .
وی ادامه داد: سدهای طالقان و کرج و همچنین آبشارهای جاده چالوس و شهرستان طالقان از جمله جاذبه های آبی استان البرز بشمار می رود.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: روستاهای شهرستان ساوجبلاغ (برغان و ورده) پس از جاذبه های آبی بیشترآمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است .
سد امیرکبیر که سد کرج هم نامیده می شود، در شمال شهر کرج و در 25 کیلومتری جادهٔ کرج به چالوس قرار دارد.
این سد، اولین سد چندمنظورهٔ کشور و یکی از منابع تأمین آب شهر تهران می باشد. دریاچهٔ این سد، یکی از مراکز طبیعی مهم پرورش ماهی های قزل آلای رنگین کمان و قزل آلای خال قرمز است و سد طالقان نیز در 135 کیلومتری شمالغرب تهران قرار دارد.
وجود هشت آبشار از دیگر جاذبه های ابی استان البرز بشمارمی رود و استان البرز دارای 227 روستا است .
8029 / 1200



09/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن