تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819547797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشوه متهمان صورتجلسه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ فروردين ۱۳۹۴ (۲۳:۳۳ب.ظ)
رشوه متهمان صورتجلسه شد موج - رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان گلستان از امتناع ماموران صديق و وظيفه شناس به پيشنهاد شانزده ميليون رشوه متهمان دستگير شده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،سرهنگ حسن مفخمي شهرستاني گفت: ماموران انتظامي شهرستان علي آباد عصر روز گذشته با هماهنگي مراجع قضائي موفق به دستگيري فروشنده مواد مخدر شدند.
وي گفت: در بازرسي از منزل متهم حدود يك كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.
اين مقام انتظامي همچنين گفت: متهم پس از دستگيري براي فرار از مجازات قانوني و تطميع و چشم‌پوشي ماموران به آنها پيشنهاد ده ميليون ريال رشوه را نمود كه با امتناع مامور وظيفه شناس مواجه گرديد.
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان گلستان تصريح كرد: در عملياتي ديگر نيز ماموران پليس آگاهي شهرستان گنبدكاووس در هنگام گشت‌زني به دو فرد كه در حال پرسه‌زني در خيابان‌ها بوده مشكوك شده و در بازرسي از آنها گوشي تلفن همراه سرقتي كشف و ضبط شد.
سرهنگ شهرستاني بيان كرد: پس از دستگيري، متهمان در روند تحقيقات تكميلي براي تطميع ماموران و فرار از قانون، مبلع 6 ميليون ريال رشوه را به ماموران پيشنهاد داده كه مراتب توسط ماموران صورتجلسه شد.
وي در پايان ابراز كرد: پس از تنظيم صورتجلسه و تكميل شدن پرونده، متهمان براي سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضايي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن