تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع 58 تن میوه دولتی در شهرستان های دره شهر و بدره


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توزیع 58 تن میوه دولتی در شهرستان های دره شهر و بدره ایلام - ایرنا - رییس تعاون روستایی شهرستان دره شهر از توزیع 58 تن میوه دولتی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در شهرستان های دره شهر و بدره خبر داد.


مالک داراب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه اختصاص یافته میوه دولتی ویژه نوروز به شهرستان دره شهر 60 تن و بدره 30 تن سیب و پرتقال است.
وی ادامه داد: از این میزان سهمیه تاکنون 14 تن پرتقال و 12 تن سیب در دره شهر و 13 تن پرتقال و 19 تن سیب نیز در شهرستان بدره به منظور رفاه حال اقشار مختلف مردم و تنظیم بازار بین مردم توزیع شده است.
وی نرخ دولتی پرتقال را 29 هزار ریال و سیب 27 هزار ریال عنوان کرد و یادآور شد: برای توزیع میوه دولتی بین مردم چهار نقطه در شهرستان دره شهر و سه نقطه نیز در بدره اختصاص یافته و فعالیت دارند.
رییس تعاون روستایی شهرستان دره شهر اظهار کرد: توزیع میوه دولتی به میزان روزانه پنج تن تا 15 فروردین ماه در شهرستان های دره شهر و بدره ادامه می یابد.
توزیع میوه به نرخ دولتی همه ساله در ایام نوروز به منظور تنظیم بازار در سراسر کشور انجام می شود.

*** اسکان 600 گردشگر در بدره

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بدره از اسکان نزدیک به 600 گردشگر در این شهرستان تا روز گذشته خبر داد.
فردین کاظم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون تمامی دستگاه های اجرایی در حال ارایه خدمت و آماده باش بوده و با مشارکت دهیاری های این شهرستان روستاها نیز برای پذیرایی گردشگران مهیا شده اند.
وی از آمادگی شهرستان بدره برای استقبال از 150 هزار گردشگر نوروزی خبر داد و اضافه کرد: به منظور اسکان گردشگران نوروزی در این شهرستان هفت مکان اقامتی در روستای هدف گردشگری کلم، هشت مهمانسرا در دستگاه های دولتی و مدارس و زایرسراها مهیا شده اند.
وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 30 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی است، افزود: 40 اثر طبیعی و گردشگری، زیارتی، چند منطقه گردشگری بکر شامل دربند، روستای کلم، سد سیمره، تنگه لارت و تنگه رازیانه و امامزاده پیر محمد(ع) از دیگر مناطقی است که برای بازدید مسافران نوروزی مهیا شده اند.
کاظم زاده تاکید کرد: برای آشنایی هر چه بیشتر مسافران با مناطق دیدنی این شهرستان، توزیع اقلام فرهنگی حاوی معرفی اماکن دیدنی در مبادی ورودی در حال انجام است.
وی نصب بنر مناطق دیدنی و تاریخی شهرستان و خوشامدگویی به مسافران را از دیگر اقدام های انجام گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان اعلام کرد.
بدره که در تقسیمات کشوری به تازگی به شهرستان ارتقا پیدا کرده در 60 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام واقع شده است.
7171/6119



04/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن