تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملی شدن صنعت نفت برگ زرینی در تاریخ مبارزات ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کلاچای: ملی شدن صنعت نفت برگ زرینی در تاریخ مبارزات ملت ایران است رشت - ایرنا - امام جمعه کلاچای با گرامیداشت 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت، آن را برگ زرینی در تاریخ مبارزات ملت ایران با محوریت علمای شیعه دانست.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای، با بیان اینکه روز ملی شدن صنعت نفت هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد، نقش علما بویژه علمای دینی را در این زمینه برجسته خواند و گفت: ملی شدن صنعت نفت بی تردید باعث استقلال اقتصادی و سیاسی کشور شد و برای همیشه دست اجانب را از ثروت کشور قطع کرد.
وی این روز بزرگ را جلوه ای از اقتدار ملت ایران دانست که برای همیشه بساط ظلم و استبداد را از ثروت و منابع کشور برچید و به زباله دانی تاریخ فرستاد.
وی در ادامه سخنانش به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1اشاره و اظهار کرد: امیدواریم مذاکرات به یک توافق مطلوب که در آن حقوق هسته ای ملت ایران به رسمیت شناخته شود، ختم گردد.
امام جمعه کلاچای با بیان اینکه تیم هسته ای ایران در مذاکرات هسته ای به خوبی وارد عمل شد و از منافع و مصالح کشور با تمام وجود دفاع کرد، از آنان خواست در مذاکرات خطوط قرمز را کاملا رعایت کنند.
حجت الاسلام لطیفی ابراز امیداری کرد مذاکرات نتایجی مطلوب و سازنده برای ملت ایران و دنیا داشته باشد و متناسب با شأن ملت ایران به پایان برسد.
کلاچای در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
3019 / 2007



29/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن