تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815189621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه از آبريز تا جاليز در جنوب کرمان اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۴۷ق.ظ)
پروژه از آبريز تا جاليز در جنوب کرمان اجرا مي‌شود موج - رئيس سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان گفت: با همکاري بخش خصوصي پروژه‌اي با عنوان از آبريز تا جاليز در اين منطقه اجرا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاي موج، سيد يعقوب موسوي در نشست مطالعه وضعيت آبخوان‌هاي منطقه اظهار داشت: مسائل و مشکلات حوزه آب و کشاورزي منطقه و وضعيت بحراني بيلان آب سفره‌هاي زيرزميني لزوم ارائه راهکارهاي مناسب را مي‌طلبد.
وي بيان داشت: بر همين اساس به منظور برون‌رفت از بحران آب با همکاري بخش خصوصي پروژه‌اي با عنوان از آبريز تا جاليز در منطقه جنوب کرمان اجرا مي‌شود.
موسوي تصريح کرد: بر اين اساس بزرگ‌ترين طرح مطالعاتي منطقه پس از انقلاب اسلامي در حوزه‌هاي آبريز منطقه به منظور ارائه راهکارهاي مناسب در زمينه تعادل‌بخشي آب‌هاي زيرزميني شامل آبخوان‌داري، تغذيه مصنوعي، کنترل سيلاب‌ها و بندهاي تأمين آب و همچنين تدوين الگوي کشت گياهان مناسب در مناطق کوهستاني و جلگه‌اي انجام مي‌گيرد.
وي تصريح کرد: همچنين به منظور اجرايي کردن شبکه‌هاي فرعي آبياري و زهکشي دشت جيرفت و رودبار که حدود 10 سال معوق مانده است، مطالعاتي انجام مي‌گيرد.
موسوي خاطرنشان ساخت: طرح مناسب براي آب‌گيري از رودخانه‌هاي هليل و شور و انتقال آب به اراضي کشاورزي که داراي حقابه هستند،ارائه مي‌شود.
به گفته وي، همچنين مقرر شد در اين پروژه سامانه تمام هوشمند آبياري تحت فشار براي نخستين بار در يک مزرعه در منطقه جنوب کرمان طراحي و اجرا شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن