تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814593134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي 18 پروژه بازسازي، تعمير و توسعه امامزادگان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۵ب.ظ)
مديرکل اوقاف لرستان: اجراي 18 پروژه بازسازي، تعمير و توسعه امامزادگان لرستان مديرکل اوقاف و امورخيريه استان لرستان با بيان اينکه در سال جاري 18 پروژه تعمير، توسعه و بازسازي امام‌زادگان اجرا شد، گفت: در سال 94، بازسازي، تعمير و توسعه 20امام‌زاده در مبناي کار اوقاف قرار دارد.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، حجت‌‌الاسلام مرتضي خاکباز، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان لرستان امروز، 12 اسفند درجمع خبرنگاران باتأکيد براينکه يکي از وظايف اوقاف احياء موقوفات است، اظها کرد: اوقاف لرستان در سال 93 چهار پروژه سرمايه‌گذاري با‌عنوان موقوفات اقتصادي انجام داده است.
وي احداث هتل به‌منظور رفاه حال زائران در کنار مرقد امام‌زاده محمد کوهدشت از جمله اين پروژ ها عنوان کرد و افزود: اين هتل قبل از نوروز در تاريخ 25 اسفندماه با حضور رئيس اوقاف کشور افتتاح مي‌شود.
حجت‌‌الاسلام خاکباز، ساخت بقعه متبرکه امام‌زاده محمدبن حسن اليگودرز را از ديگر پروژه ها برشمرد و گفت: اين پروژه در حال حاضر به صورت موقت افتتاح و تحويل شده اما ارديبهشت ماه سال 94 به‌صورت رسمي افتتاح مي‌شود.
وي درادامه اضافه کرد: ساخت مجتمع تجاري ـ مذهبي کوثر ااز ديگر پروژه ها است که 18 بهمن‌ سال 93 با عزم جهادي در کمتر از يک سال افتتاح شد.
مديرکل اوقاف و امور خيريه لرستان، با بيان اين‌که يکي ديگر از طرح‌هاي ديگر که پيشنهاد شده است ساخت کارخانه روغن صنعتي است، افزود: در حال حاضر شهرستان‎هاي کوهدشت، الشتر و ازنا آمادگي خود را اعلام کرده‌اند و هر شهرستاني که طرح بهتري را ارائه دهد کارخانه در آن‌جا ساخته مي‌شود.
وي با بيان اينکه در سال جاري 18 پروژه تعمير، توسعه و بازسازي امام‌زادگان اجرا شدگفت: در سال 94، 20 امام‌زاده در مبناي کار اوقاف قرار دارد.
مديرکل اوقاف لرستان گفت: سال 91 استان لرستان هزار و 800 و هشتاد موقوفه انتفاعي و منفعتي داشته است که يک‌صد و هفت موقوفه منفعتي بود، اين سازمان در 93 يک‌صد وقف جديد انتفاعي و منفعتي داشته که 10 درصد بيشتر از آن چيزي است که سازمان پيش‌بيني کرده بود.
وي اجراي طرح آرامش بهاري، سوگواره ياس نبوي به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه، نشاط معنوي، ضيافت الهي به مناسبت ماه رمضان و بصيرت عاشورايي به‌مناسبت ماه محرم و صفر، طرح تربيت حافظان قرآن کريم و... را از برنامه هاي اوقاف و امور خيريه استان برشمرد.
اين مقام مسوول تصريح کرد: نزديک‌ترين امام‌زاده به امام معصوم در استان لرستان است و از لحاظ قدمت بنايي امام‌زاده زيد و قاسم با هزار سال قدمت بنا و 1350هکتار موقوفه قديمي‌ترين موقوفه کشور است که در استان لرستان قراردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن