تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي كامل شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم در ايام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۳۶ب.ظ)
مدير عامل شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم:‏ آمادگي كامل شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم در ايام نوروز موج -مدير عامل شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم گفت: شرکت پخش قم در نوروز امسال آمادگي کامل براي عرضه سوخت خودروهاي سبک و سنگين دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير عامل شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال، يکي از اساسي‌ترين و مهم‌ترين وظايف شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي، تامين سوخت براي همه مسافران در سفرهاي نوروزي است.
وي گفت: شرکت پخش قم در نوروز امسال آمادگي کامل براي عرضه سوخت خودروهاي سبک و سنگين دارد و جايگاه‌ها کاملا توجيه شده‌اند تا تجهيزات لازم را از نظر توزيع و ايمني به کار گيرند.
مهدي کاشي ادامه داد: در ايام نوروز گشت‌هاي شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم فعال هستند و همه مسيرها و جايگاه‌ها را کنترل مي‌کنند تا اشکالات احتمالي را برطرف کنند.
کاشي ادامه داد: پيش‌بيني مي شود که در نوروز 94 مصرف بنزين معمولي و سوپر در استان قم حدود 25 ميليون ليتر باشد.
وي افزود: همچنين پيش بيني مصرف سوخت خودروهاي سنگين در قم براي نوروز امسال 9 ميليون ليتر است.
مدير عامل شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم اضافه كرد: تاکيد وزارت نفت و سياست عمده اين وزارتخانه، توزيع گاز طبيعي در تمام بخش‌ها طي سال آينده است.
کاشي با اشاره به افتتاح چهل و ششمين جايگاه سوخت آزادراه قم – گرمسار گفت: 18 جايگاه تك منظوره CNGو19جايگاه دو منظوره در استان در حال فعاليت است و پنج جايگاه توزيع فرآورده‌هاي سوختي نيز در حال ساخت هستند.
مدير عامل شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه قم با بيان اينکه جايگاه‌ها قراردادي حقوقي با شرکت پخش دارند، گفت: جاي تخلف وجود ندارد، ولي؛ در صورت بروز مشکل، مردم مي‌توانند شکايات خود را ارائه دهند و بررسي لازم در اين زمينه با حضور کارشناسان فني و بازرسان ويژه، صورت خواهد گرفت.
وي بيان کرد: کميته رسيدگي به تخلفات در شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي وجود دارد و بر اساس آنچه بازرسان شرکت و ديگر دستگاه‌هاي نظارتي به اثبات مي‌رسانند، برخوردهاي لازم صورت مي‌گيرد.
کاشي در مورد کيفيت بنزين توزيع شده در قم گفت: در حال حاضر بنزين معمولي در قم توزيع مي‌شود، ولي؛ از سال آينده بر اساس دستور وزير نفت، بنزين با استاندارد يورو 4 در سراسر کشور توزيع خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن