تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوء استفاده از ازدحام جمعيت، سارق حرفه اي را به دام انداخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
سوء استفاده از ازدحام جمعيت، سارق حرفه اي را به دام انداخت موج - سارق حرفه اي که از مسافران پايانه جنوب تهران حين ورود به نمازخانه سرقت مي کرد، در آخرين سرقتش از سوي مأموران شناسايي و دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرگرد خليل لطفي گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اموال مسافران در پايانه جنوب تهران که موجي از نارضايتي را در بين مسافران به وجود آورده بود، تيمي ويژه متشکل از مأموران تخصصي کلانتري 208 تشکيل و گشت هاي محسوس و نامحسوس در سطح پايانه جنوب تهران فعال شد.
وي افزود: عمليات تعقيب و مراقبت ادامه يافت تا اينکه ساعت 5 و 50 بامداد 24 اسفند مأموران اين يگان هنگام گشت زني در محدوده نماز خانه مشاهده کردند مردي حدوداً 45 ساله در حالي که كت خود را روي دستانش گذاشته با عجله در بين نمازگزاران در حال ورود به نمازخانه است.
سرگرد لطفي با بيان اينکه ماموران به اين فرد مظنون شده و او را زير نظر گرفتند، افزود: کارآگاهان کلانتري مشاهده کردند وي در حال ورود به نمازخانه از شلوغي محل استفاده کرده و دستش را در جيب يكي از نمازگزاران فرو برده و يك نايلون مشكي از جيب اين مسافر به صورت ماهرانه در آورد.
لطفي اضافه کرد: متهم به اين سرقت بسنده نکرده، بلکه در همان حال دوباره دست در جيب يكي ديگر از مسافران برده و اقدام به سرقت از مسافر ديگري کرد که در اين هنگام ماموران وارد عمل شده و درصدد دستگير متهم برمي آيند که وي به محض مشاهده مأموران كت خود را برروي زمين انداخته و متواري شد.
اين مقام انتظامي در پليس پايتخت اظهار کرد: با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز و پس از طي مسافتي کوتاه وي دستگير شد و در بازرسي از او مبلغ دو ميليون و 100 هزار تومان از داخل جيب وي به دست آمد.
سرگرد لطفي افزود: متهم که خود را شاهرخ معرفي کرد به کلانتري منتقل شد و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت که در خلال بازجويي هاي پليسي فردي به نام امين به مأموران مراجعه کرد و اظهار داشت: من مسافرم جهت اقامه نماز به نماز خانه پايانه جنوب مراجعه كردم كه در حين ورود با توجه به ازدحام جمعيت و شلوغي درب ورودي نمازخانه ناگهان مبلغ دو ميليون و صد هزار تومان كه داخل يك نايلون مشكي رنگ در جيبم گذاشته بودم از من به سرقت رفت.
رئيس کلانتري 208 پايانه جنوب در پايان با اشاره به اينکه مالباخته با ارائه نشاني، وجوه نقد به سرقت رفته خود را شناسايي و متهم را به عنوان سارق اموال خود معرفي کرد، بيان داشت: متهم پس از تشکيل پرونده و انجام تحقيقات مقدماتي جهت سير مراحل قانون، کشف ساير جرايمش و شناسايي ساير مالباختگان در اختيار کارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن