تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801298569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده م - ه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده م - ه
سخنگوی قوه قضاییه گفت: م - ه به استناد قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاه برداری به حبس، جزای نقدی و انفصال محکوم شده است.
آفتاب: به گزارش ایرنا، غلامحسین محسنی اژه ای روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در بخش دیگری از پرونده با استناد به تبصره 2 ماده پنج قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاه برداری نیز به حبس، جزای نقدی، رد مال و انفصال محکوم شده است.

اژه ای درباره اتهام امنیتی م - ه اظهار داشت: درباره مسایل امنیتی نیز به استناد ماده 610 قانون مجازات اسلامی ایشان به حبس محکوم شده است.

وی تاکید کرد: این حکم قابل تجدید نظر خواهی است و به طور قطع پس از ابلاغ به متهم و یا وکلای ایشان از روز ابلاغ به مدت 20 روز برای اعتراض زمان دارند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: اگر وکلای ایشان نسبت به رای صادره اعتراض نکنند حکم قطعی می شود و اگر اعتراض کنند به مرجع تجدید نظر می رود و در آن جا به اعتراض شان رسیدگی می شود.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات م - ه در تاریخ 11 مرداد سال 93 در شعبه 28 دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی محمد علی مقیسه برگزار شد.

پس از برگزاری 25 جلسه دادگاه، قاضی برای انجام تحقیقات و جمع آوری آخرین دفاعیات وقت تنفس اعلام کرد که در بهمن ماه سال جاری دو جلسه دیگر برای انجام آخرین دفاعیات متهم و وکلایش برگزار شد.



تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن