تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: همکاری تمام ادارات با نیروی انتظامی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:
همکاری تمام ادارات با نیروی انتظامی ضروری است
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طبق فرمایش اخیر مقام معظم رهبری، همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌ها و ادارات با نیروی انتظامی ضروری است.

خبرگزاری فارس: همکاری تمام ادارات با نیروی انتظامی ضروری است



به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: اگر قرار است جامعه روی پیشرفت و آبادانی را ببیند باید در آن جامعه نظم  باشد. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: هر گروه و جامعه‌ای که روی خوشبختی و سعادت و عمران و آبادی را دیده‌ است در سایه نظم بوده است، نظم رکن اصلی برای رسیدن به پیشرفت است. این مسئول ادامه داد: از مسیر نظم است که می‌توان به امنیت دست یافت، امکان ندارد امنیت پایدار در جامعه و زندگی بدون نظم محقق شود. وی بیان کرد: امروز رسانه‌ها بخشی از زندگی انسان‌ها هستند، نقش رسانه‌ها در زندگی مردم و اجتماع بر هیچ کس پوشیده نیست. رحیمی گفت: امروز استکبار برای رسیدن به اهداف خود بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها را بر روی رسانه‌ها می‌کند. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: استکبار برای ایجاد بی‌نظمی و ناامنی و فتح کشورها بیشترین استفاده را از رسانه‌ها می‌برد. این مسئول افزود: جایگاه رسانه در برهه کنونی بسیار حائز اهمیت بوده و نقش بسزایی در تقویت و ارتقا احساس امنیت دارد. وی ی بیان کرد: سیستان و بلوچستان از نظر کاهش وقوع بسیاری از جرائم در کشور جایگاه خوبی دارد اما در زمینه تصادفات جاده‌ای رتبه نخست را خود اختصاص داده که آن هم به دلیل نبوده بزرگراه و جاده‌های مناسب در این منطقه است. رحیمی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ رانندگی در این استان، گفت: رسانه‌ها باید به درستی معضلات و آسیب‌های اجتماعی استان را در حوزه نظم و امنیت به چالش بکشند، آنها مسئول نظارت بر عملکرد ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی هستند. وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به قوای سه‌گانه به ویژه وزارت کشور، شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور مبنی بر حمایت ناجا در ابعاد مادی و معنوی افزود: انتظار داریم همه ادارات و سازمان‌ها همکاری و حمایت خود را از این مجموعه بیش از پیش تقویت کنند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم از ارسال 250 اثر به جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از این تعداد اثر 15 اثر در سه بخش خبر، گزارش و مصاحبه به عنوان برگزیده انتخاب شدند. رضا عامری گفت: تمامی شرکت‌کنندگان در این جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند. گفتنی است، شیبا سرگزی سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان در بخش گزارش جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی برگزیده و با لوح و تندیس و هدیه مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام/3139/صا30

93/12/24 - 15:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن