تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر جهاد کشاورزی در بناب: مصرف آب کشاورزی در بناب 20 درصد کاهش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزیر جهاد کشاورزی در بناب:
مصرف آب کشاورزی در بناب 20 درصد کاهش می‌یابد
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با اجرا و تکمیل طرح‌های کانال آبرسانی در بناب حداقل 20 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.

خبرگزاری فارس: مصرف آب کشاورزی در بناب 20 درصد کاهش می‌یابد



به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمود حجتی در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی و عملیات اجرایی کانال‌های پایاب سدعلویان در بناب با بیان اینکه برای مدیریت منابع آبی در کشور قدم‌های خوبی برداشته شده، اظهار داشت: برای اجرای 100 کیلومتر کانال تاکنون 21 میلیارد تومان هزینه شده که 16 میلیارد تومان آن در حوزه شهرستان بناب و 5 میلیارد تومان دیگر نیز در حوزه شهرستان مراغه کار شده است.
وی افزود: با اجرا و تکمیل این طرح 25 میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: کانال‌های 2 و 1 کار شده اند و بعد از چند سال وقفه شبکه‌های 4 و 3 نیز هم اکنون در حال اجرا هستند و امیدواریم با اتمام این طرح این کانال‌ها هرچه سریع‌تر برای بهره‌برداری در اختیار کشاورزان منطقه قرار گیرد.
وزیر جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد با تکمیل این پروژه حداقل 20 درصد در استفاده از آب کشاورزی صرفه‌جویی شود.
حجتی اضافه کرد: در تخصیص منابع مالی مشکلی نداریم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد افتتاح این کانال‌ها باشیم.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات کمبود آب در منطقه بر مدیریت صحیح استفاده از آب موجود تأکید کرد.
حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی افزود: با توجه به کمبود بارش‌ها برای مدیریت استفاده از آب موجود، تکمیل و بهره‌برداری کانال‌های کشاورزی بناب ضروری است.
گزارش فارس حاکی است، وزیر جهاد کشاورزی از محل اجرای طرح جی آی اس که توسط کارشناسان کشاورزی اجرا می‌شود، بازدید و نحوه اجرای این طرح را از نزدیک بررسی کرد.
محمود حجتی در ادامه حضور خود در شهرستان بناب از واحد خشکبار مجتبی بناب بازدید و از نزدیک بر نحوه فرآوری و بسته‌بندی محصول صادراتی کشمش نظارت کرد.
مصطفی حدادی مدیر این شرکت صادراتی با اشاره به مشکلات پیش روی شرکت در خصوص نحوه صادرات خواستار توجه مسئولان به مشکلات این بخش شد و حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز بر پیگیری و حل مشکلات واحدهای سبزه پاک کنی و صادرات آن قول مساعد داد. انتهای پیام/60002/ن30

93/12/22 - 16:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن