تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پایان رقابت‌های لیگ برتر جودو کشور تیم جودو پاس ثامن‌الحجج (ع) به مقام سوم کشور دست پیدا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پایان رقابت‌های لیگ برتر جودو کشور
تیم جودو پاس ثامن‌الحجج (ع) به مقام سوم کشور دست پیدا کرد
سرمربی تیم جودو پاس ثامن‌الحجج (ع) خراسان رضوی از کسب مقام سوم این تیم در یازدهمین دوه رقابت‌های لیگ برتر کشور پس‌از نمایندگان تهران و خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری فارس: تیم جودو پاس ثامن‌الحجج (ع) به مقام سوم کشور دست پیدا کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی، اصغر آهنی فریمانی با اشاره به کسب مقام سوم تیم جودو پاس ثامن‌الحجج (ع) در لیگ کشور اظهار داشت: باوجود بدشانسی و آسیب‌دیدگی‌هایی که در هفته پایانی با آن روبه رو بودیم با قبول شکست 4 بر 2  مقابل تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی و 2 پیروزی 7 بر صفر در برابر تیم‌های هیئت جودو نوشهر و قزوین توانستیم این بار نیز به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در یازدهمین دوره این مسابقات سکونشین باشیم.
 سرمربی تیم جودو پاس ثامن‌الحجج (ع) خراسان رضوی با ابراز رضایت از تلاش شاگردانش، بیان کرد: در این دوره از رقابتها برخلاف حریفان قدرتمندمان بدون جذب هیچ جودوکار خارجی تلاش کردیم با تکیه بر نیروهای بااستعداد بومی عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.
وی اخلاق مداری را اصلی‌ترین رویکرد تیمش عنوان کرد و ادامه داد: حضور در این رقابت‌ها دست‌آوردهای خوبی برای جودو استان داشت و با فرصتی که برای درخشش جودوکاران بومی ایجاد شد شاهد راهیابی دست کم سه چهره جدید از خراسان رضوی به تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی پیش رو هستیم.
آهنی فریمانی با تشکر از حمایت‌های حامیان این تیم خاطرنشان کرد: با استعدادهای خوب شناسایی شده در این دوره از رقابت‌ها قطعا در لیگ سال آینده تلاش بیشتری برای کسب نتایج مطلوب تر و در شأن جودو استان می‌کنیم.
سرمربی تیم جودو شهرداری گلبهار نیز اظهار کرد: با توان جودوکاران با استعداد بومی خراسان رضوی به لیگ‌برتر صعود کردیم.
حسن رجبی که تیمش در دور پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک کشور که در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، پس تیم پدافند خاتم‌النبیاء تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافت، اظهار کرد: تنها با اعتماد و تکیه بر ظرفیت بالای جودو شهرستان‌های چناران و گلبهار به عنوان نماینده استان به لیگ برتر راه یافتیم.
انتهای پیام/3138/ش

93/12/22 - 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن