محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1830518485
طلبههایی که به قلب اروپا رفتند/ اشاره عطشانی به حواشی آثارش
واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش اختصاصی مهر از پشت صحنه «پارادایس»
طلبههایی که به قلب اروپا رفتند/ اشاره عطشانی به حواشی آثارش
شناسهٔ خبر: 2515187 چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
هنر > سینمای ایران
علی عطشانی کارگردان سینما و تلویزیون که برای ساخت «پارادایس» به آلمان سفر کرده، معتقد است فیلمسازی در اروپا متفاوت است و اگر بتوانید قوانین را رعایت کنید به راحتی فیلم تان را می سازید. خبرگزاری مهر-گروه هنر: علی عطشانی کارگردان سینما و تلویزیون به همراه گروه فیلمسازی خود مدتی است برای ساخت فیلم سینمایی با نام «پارادایس» به کشور آلمان و شهر برلین سفر کرده است. این فیلم داستان ۲ طلبه جوان است که می خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند اما رییس حوزه علمیه آن ها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن ها سد می کند. طلبه های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می گیرند و وی را با خود به آلمان می برند و...مهران رجبی، جواد عزتی و محمدعلی نجفیان از جمله بازیگران ایرانی هستند که برای فیلمبرداری قسمت های خارجی «پارادایس» به شهر برلین سفر کردند.در طول برگزاری فستیوال فیلم برلین، گروه فیلمبرداری «پارادایس» نیز مشغول فیلمبرداری سکانس های خارجی این فیلم در شهر برلین بودند. برای گرفتن یک گزارش از پشت صحنه «پارادایس» به مرکز تجاری «الکساندرپلاس» در شهر برلین رفتم. علی عطشانی اطلاع داده بود که در طبقه اول این مجموعه تجاری در حال فیلمبرداری هستند. گروه در یکی از راهروهای این مجتمع تجاری روی یک سکو نشسته بودند و تنها بازیگری که قرار بود در این سکانس جلوی دوربین برود، جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون بود که نقش یکی از طلبه ها را در فیلم بازی می کند.
او قرار بود در این سکانس تلفنی با یکی از اعضای خانواده خود در ایران صحبت و از شرایط مختلف این شهر تعریف کند. البته حال و هوای حاکم بر این سکانس نسبت به ایران کاملا متفاوت بود و خبری از تماشاگران همیشگی سر صحنه های ضبط فیلم ها نبود. به عنوان مثال جواد عزتی یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران به شمار می رود و مردم همیشه از دیدن او خوشحال می شوند. به همین دلیل اگر یک گروه فیلمبرداری در سکانس های خارجی در خیابان و یا یک مجموعه تجاری حاضر شوند، مردم زیادی برای تماشای بازیگر مورد علاقه خود و آشنایی با چگونگی کار عوامل پشت دوربین در منطقه حضور پیدا می کنند.البته در فاصله ای که در کنار گروه حضور داشتم، تعدادی از توریست های ایرانی هم از کنار گروه فیلمبرداری رد می شدند، اما با توجه به اینکه انتظار این را نداشتند که این گروه یک گروه فیلمبرداری از ایران باشد توجه چندانی نشان نداده و از کنار آن ها رد می شدند. در این مرکز تجاری توریست های مختلفی از سراسر جهان حضور داشتند و در حال تماشا و یا خرید از یکی از فروشگاه های لباس، کیف و کقش بودند. البته این مجموعه تجاری یکی از مراکز تجاری گران قیمت در شهر برلین به شمار می رود و شامل فروشگاه های لوکس از برندهای مطرح به خصوص در حوزه پوشاک است.
فضا به گونه ای بود که هرچند می دانستم یک گروه فیلمبرداری از ایران در این مرکز تجاری حضور دارند و با کارگردان، بازیگر و دیگر عوامل فیلم آشنا بودم، مدتی طول کشید تا گروه فیلمبرداری را پیدا کنم. البته با توجه به اینکه گروه پیش از این در منطقه دیگری در حال فیلمبرداری بودند، هنوز بخشی از ابزار فیلمبرداری را به داخل مجتمع تجاری وارد نکرده بودند و بیشتر عوامل فیلم در حال پیدا کردن لوکیشن های مورد نظر بودند.فیلمبرداری هنوز شروع نشده بود و عوامل فیلم در حال انجام برخی از کارها برای شروع کار بودند، عطشانی که پیش از این لوکیشن، برای گرفتن برخی از سکانس ها به یکی از ایستگاه های مترو شهر برلین سر زده بود، درحال چک کردن تصاویری بود که از سکانس های مترو گرفته بودند.انگار در یک اتاق آکوستیک کار می کنیدبا علی عطشانی درباره فیلم و پروسه تولید آن در شهر برلین به گفتگو نشستم، وی در این زمینه گفت: نزدیک به یازده روز است که در برلین حضور داریم تا بخشی از «پارادایس» را در این شهر جلوی دوربین ببریم، در واقع فضای داستان به گونه ای است که بازیگران ما براساس داستان باید به یکی از کشورهای اروپایی سفر می کردند، به همین دلیل برلین را برای فیلمبرداری انتخاب کردیم. در «پارادایس» می توانیم شاهد پاردوکس ایران و کشورهای اروپایی و اتفاقاتی که برای شخصیت های داستان رخ می دهد، باشیم.وی ادامه داد: متاسفانه یا خوشبختانه این فصل از سال که که به اروپا سفر کردیم هوا بسیار سرد است و طی ۲۵ روزی که در برلین کار می کنیم، اکثر سکانس های ما خارجی هستند. البته در روزهای اول گروه به دلیل سرمای موجود سختی کشیدند، اما در حال حاضر تقریبا به این هوا عادت کرده اند.
این کارگردان سینما ادامه داد: «پارادایس» ماجرای ۲ طلبه است که در حوزه علمیه تحصیل می کنند. این دو طلبه به یک کنفرانس به عنوان «مذهب من» در برلین دعوت می شوند. اما چون اجازه خروج از کشور را ندارند، رییس حوزه علمیه را متقاعد می کنند تا با آنها به این کنفرانس برود. این سه نفر به برلین سفر می کنند و اتفاقات متفاوتی برای آن ها رخ می دهد.کارگردان فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» بیان کرد: ۸۰ درصد از فیلم در برلین و یکی دیگر از شهرهای اروپایی رخ می دهد و تنها ۲۰ درصد از فیلم در تهران جلوی دوربین می رود. این فیلم اولین تجربه من در خارج از ایران است و نکات مثبت و منفی بسیاری را برلایم به همراه دارد. در کشوری مانند برلین مسائلی را می بینیم که خیلی افسوس می خوریم که چرا چنین امکاناتی در ایران نیست و گاهی چیزهایی را می بینیم که می گوییم چرا این جا اینجوری است. به عنوان مثال مردم در این جا شاد و خوشحال هستند و هیچ صدای اضافی وجود ندارد، انگار در یک اتاق اکوستیک کار می کنید.همیشه برای فیلم هایم حواشی ایجاد می شودعطشانی گفت: در طول فیلمبرداری «پارادایس» در برلین اتفاقاتی رخ داده که باعث شده گاهی افسوس بخورم که چرا در ایران این اتفاقات رخ نمی دهد، در اینجا همه برای هم احترام قائل هستند. به عنوان مثال قبل از لوکیشن فعلی، باید سکانسی را در ترن می گرفتم، کسی که مسئول چک کردن مجوز ما بود، بنا به دلایل منطقی از نظر خودش نمی خواست اجازه دهد که ما کار کنیم. در نهایت احترام از ما خواهش کرد که از ترن خارج شویم، ما از ترن خارج شدیم و بعد از ۱۰ دقیقه پیگیری هایی که انجام داد، آمد و اجازه داد تا ما کار خود را ادامه دهیم. نوع برخورد این فرد به گونه ای بود که ما با کمال آرامش پذیرفتیم که از ترن خارج شویم و منتظر شدیم تا پیگیری لازم را انجام دهد، آن وقت در ایران هرجا که برویم همه برای خود مدیرکل هستند و هرکس یک دستوری می دهد. در واقع برلین شهری است که همه براساس قوانین حاکم برجامعه کار می کنند و اگر بتوانید این قوانین را رعایت کنید به راحتی می توانید فیلم خود را بسازید.
وی در توضیح لوکیشنی از فیلم که در مجتمع تجاری «الکساندرپلاس» است، بیان کرد: امروز فیلمبرداری در لوکیشن «الکساندرپلاس» را داریم که جواد عزتی و مهران رجبی در این منطقه قدم می زنند و درباره مسائل مختلف صحبت می کنند. با وجود اینکه در این فیلم از تعدادی از بازیگران آلمانی نیز استفاده کرده ایم، اما روابط میان بازیگران بسیار خوب بوده و به خوبی توانسته اند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تا سکانس های مورد نظر را ضبط کنیم. به هر حال امیدوارم پروسه تولید این فیلم در برلین به خوبی انجام شود تا بتوانیم به ایران بازگشته و سکانس های باقی مانده را در شهر کاشان جلوی دوربین ببریم.
این کارگردان در پاسخ به این سوال که حواشی حضور گلشیفته فراهانی در این فیلم چگونه در رسانه ها منتشر شد، توضیح داد: من در برلین بودم که اخبار حضور گلشیفته فراهانی را در این فیلم که در برخی از رسانه ها منتشر شده بود، خواندم، نمی دانم خبر حضور گلشیفته فراهانی در «پارادایس» از کجا منتشر شد و چه کسانی چنین اخباری را منتشر کردند، اما همیشه برای فیلم من حواشی به وجود می آید.عطشانی در پاسخ به این سوال که بعد از ساخت «پارادایس» چه برنامه ای برای اکران دارد، بیان کرد: در حال حاضر تلاش می کنم این فیلم، یک اثر خوب شود و بعد از آن درباره چگونگی اکران آن فکر می کنم، البته درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر هنوز فکر نکرده ام.وی همچنین درباره اکران فیلم «نقش نگار» توضیح داد: برای «نقش نگار» پروانه نمایش گرفته ام و می خواهم در زمان مناسب آن را اکران کنم.بیشتر از خیلی ها نقش طلبه بازی نکرده امجواد عزتی یکی از بازیگران «پارادایس» در حال صحبت کردن با یکی از عوامل فیلم برای آماده شدن برای سکانس بعدی بود. در فاصله ای که بین صحبت هایش پیش آمد با هم گفتگوی انجام دادیم.از او پرسیدم مدتی است در سینما نقش روحانی و یا طلبه های جوان را بازی می کنید، این مساله باعث نمی شود که با تکرار این نقش تبدیل به بازیگری شوید که تنها برای چنین نقش هایی انتخاب می شود؟ که عزتی در جواب گفت: من بیشتر از خیلی ها در نقش طلبه یا روحانی بازی نکرده ام و خیلی ها بیشتر از من در این نقش حضور داشته اند، موقعیت اجتماعی یک کارکتر نباید دلیلی باشد تا بگوییم کارکترها شبیه هم هستند. به عنوان مثال یک بازیگر ۱۰ بار نقش یک دکتر را بازی می کند، اما یک بار نقش دکتر خوب و بار دیگر نقش دکتری قاتل را بازی می کند.
وی ادامه داد: اگر به طلبه بودن و روحانی بودن نگاه شخصیتی داشته باشیم دچار مشکل می شویم، باید این کارکتر را مانند یک موقعیت اجتماعی مانند دکتر یا مهندس یا هر شغل دیگری ببنیم. با چنین نگاهی کارکتر مورد نظر نسبت به کارکترهای دیگر متفاوت شده و تنها موقعیت اجتماعی یکسانی دارد. به همین دلیل زیاد احساس نمی کنم که یک نقش تکراری را بازی می کنم. همانطور که تا امروز بیش از ۴ بار نقش مهندس را بازی کرده ام.این بازیگران سینما و تلویزیون درباره چگونگی حضور خود در «پارادایس» توضیح داد: اولین بار که به من زنگ زدند و پیشنهاد بازی در این فیلم را دادند، سر یک کار دیگر بودم و فرصت فیلمنامه خواندن نداشتم. به خاطر دارم قبل از اینکه فیلمنامه را بخوانم به علی عطشانی گفتم که من نمیرسم این نقش را بازی کنم. بعد از یک ماه علی عطشانی شخصا زنگ زد و گفت تصمیم تو چیست و من گفتم که کار قبلی ام کنسل شده و در حال حاضر سرم خلوت تر است اما ترجیح می دهم کمی متنوع تر بازی کنم چرا که دوست ندارم پشت سر هم یک نقش را بازی کنم.وی بیان کرد: علی عطشانی به من گفت این فیلمنامه را بخوان و مطمئن باش آن چه که فکر می کنی نیست و قرار نیست که نقش یک طلبه تکراری را بازی کنی. من هم نگاه تکراری به یک موقعیت اجتماعی نداشتم به همین دلیل فیلمنامه را خواندم و بازی در این فیلم را قبول کردم.سینمای ایران از سینمای آلمان جلوتر استبازیگر فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» توضیح داد: این نقش می تواند نقش خوبی باشد، اما باید ببینم چقدر من از پس آن بر می آیم. بعضی از نقش ها مانند همین نقش، همان قدر که می تواند نقش خوبی باشد، همانقدر هم می تواند نقش عقیم و بدون تاثیرگذاری باشد و اما امیدوارم به گونه ای بتوانم این نقش را بازی کنم که برای مخاطب تاثیرگذار باشد.
وی درباره تجربه بازی با بازیگران خارجی گفت: با یکی از بازیگران آلمانی که در اینجا سریال بازی می کند، همبازی بودم، در ابتدا خیلی سخت بود که ما با هم ارتباط برقرار کنیم. چرا که این بازیگر آلمانی بود و من هم زبان آلمانی بلد نیستم به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با آنها بسیار سخت بود. در این میان تنها اعتماد به نفسی که داشتم و می توانست بسیار کمک کند، این بود که ما از سینمای ایران آمده بودیم، چرا که سینمای ایران حداقل از سینمای آلمان جلوتر است. البته این بازیگر نیز خیلی خوشحال بود که با ما و در یک فیلم ایرانی بازی می کند.طلبه ای که هنوز در فضای حوزه قرار نگرفته استعزتی که در این سکانس لباس روحانی به تن نداشت، در پاسخ به این سوال که بدون لباس روحانی جلوی دوربین می رود، بیان کرد: من در این فیلم ملبس نیستم، چرا که شخصیتی که من در این فیلم بازی می کنم هنوز به این مرحله نرسیده است. می توان گفت این طلبه تازه وارد حوزه علمیه شده و اصلا در فضا نیست و نمی داند چه خبر است. نگاه علی عطشانی به این کارکتر و این قصه آنقدر خاص و درست بود که ترس من در این زمینه که نقش تکراری بازی کنم، از بین رفت.عزتی در پایان صحبت های خود گفت: در حال حاضر در این پلان قرار است، به صورت تصویری با تهران صحبت کنم و مغازه ها و آدم ها را در آلمان به فردی که با او صحبت می کنم نشان دهم و طرف مقابل نیز نصیحت می کند که شیطنت نکنم و من هم دارم می گویم که باید روشنفکر بود. در فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی بازیگرانی چون مهران رجبی، جواد عزتی، محمد علی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس حضو دارند.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]
صفحات پیشنهادی
سناریوی به آتش کشیدن اروپا برای حل چالش مهاجرت معکوس عملیات در قلب فرانسه و دانمارک در کابینه رژیم صهیونیستی ک
سناریوی به آتش کشیدن اروپا برای حل چالش مهاجرت معکوسعملیات در قلب فرانسه و دانمارک در کابینه رژیم صهیونیستی کلید خورده استسرنخ و خط ربط عملیاتهای اروپا به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد را باید در اهداف و کم و کیف حضور و فعالیت یگان ویژه افسران بیت زور وابسته به موساد ونمایش قلب تپنده رادیو است
با ایوب آقاخانی سردبیر و تهیهکننده برنامه رادیویی دیالوگ نمایش قلب تپنده رادیو است تاریخ انتشار یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11 14 | شماره خبر 1859151760453764227 تعداد بازدید 0 پ پ هنرمند بودن فقط به دیدهشدن نیست گاهی برخی هنرمندان را باید شنید هنرمندانی که بیشتر در حوز97 درصد وصیتنامههای شهدا به قیام عاشورا اشاره دارند
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲ ۱۸ در 97 درصد از وصیتنامههای شهدا حداقل سه مرتبه به قیام عاشورا و حضرت سیدالشهدا ع اشاره شده است و این نشان از پیوند ناگسستنی قیام حضرت امام حسین ع و دفاع مقدس دارد به گزارش ایسنا جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویزنان افغان و حفظ اصالت در قلب استرالیا با لباس های زیبا +عکس
تاثیرناپذیری از فرهنگ حاکم زنان افغان و حفظ اصالت در قلب استرالیا با لباس های زیبا عکس یکی از چالشهای مهاجرت تاثیرپذیری از فرهنگ حاکم بر کشورهای مهاجرپذیر است اما برخی افغانستانیهای حاضر در استرالیا پس از سالها زندگی در این کشور همچنان بر حفظ هویت و اصالت فرهنگی خویش اهتمامشهرهایی که در دل تاریخ فرو رفتند |اخبار ایران و جهان
شهرهایی که در دل تاریخ فرو رفتند شهرهای گمشده سکونتگاه هایی واقعی بودند که بنابه دلایلی چون جنگ بلایای طبیعی تغییرات آْب و هوایی و یا از دست دادن شرکای تجاری خود متروک و به تدریج در زمان فراموش و قرن ها بعد توسط باستان شناسان کشف شدند کد خبر ۴۸۲۱۱۲ تاریخ انتشار ۱۸ اسفند ۱۳دو مقام ایرانی برای رایزنی به مسقط رفتند شانس زیاد «عمان» برای مهمان ویژه شدن در نمایشگاه کتاب تهران
دو مقام ایرانی برای رایزنی به مسقط رفتندشانس زیاد عمان برای مهمان ویژه شدن در نمایشگاه کتاب تهران 94اواخر هفته جاری دو تن از مسئولان نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران راهی مسقط خواهند شد تا برنامههای عمان را برای مهمان ویژه شدن در نمایشگاه کتاب تهران اخذ کنند به گزارش خبرنگار کتابحامد زمانی در گفت وگو با فارس: در شعر نمایش «غبار» به موضوع فتنه اشاره داریم/ تصوری از استقبال خوب م
حامد زمانی در گفت وگو با فارس در شعر نمایش غبار به موضوع فتنه اشاره داریم تصوری از استقبال خوب مردم نداشتمحامد زمانی که اجرای سکانس پایانی نمایش غبار را برعهده دارد درباره اثر اخیرش گفت آهنگسازی این اثر متناسب با فضای تئاتر و نمایشنامه غبار تنظیم شد حامد زمانی خوانند کشورمان«نمکگیر» به پایان تولید رسید/ اروپاییانی که در ایران ماندند
نمکگیر به پایان تولید رسید اروپاییانی که در ایران ماندند شناسهٔ خبر 2514398 دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹ ۳۸ هنر > رادیو و تلویزیون مجموعه مستند نمک گیر داستان اروپاییانی را نشان می دهد که در ایران زندگی می کنند و در این کشور ماندگار شده اند به گزارش خبرنگار مهر پس از پایچه کسانی در فهرست نامزدهای جوایز الیویر ۲۰۱۵ قرار گرفتند؟
چه کسانی در فهرست نامزدهای جوایز الیویر ۲۰۱۵ قرار گرفتند نامزدهای جوایز الیویر که برندگان آن ماه آوریل آینده فروردین 94 در مراسمی در لندن مشخص میشوند طی مراسمی و با پخش زنده تلویزیونی اعلام شدند به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران سایت ایران تئاتر فهرست نامزدمجوز 47رسانه صادر شد/ سه نشریه تذکر گرفتند
مجوز 47رسانه صادر شد سه نشریه تذکر گرفتند فرهنگ > رسانه - جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات با حضور کلیه اعضا تشکیل و ضمن اعطای مجوز به 47 رسانه گزارش دبیرخانه هیئت از 9 رسانه نیز در این جلسه مطرح و بررسی شد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین جلسه روز دوشنبه 11اسفند 1393 هیئتلباس تقلبی بازیگر اسکاری پیدا شد
لباس تقلبی بازیگر اسکاری پیدا شد حتماً شما هم داستان ربوده شدن لباس لوپیتا نیونگ او را شنیدهاید که چگونه یکی دو روز بعد از مراسم اسکار این بازیگر برنده اسکار در سال قبل متوجه شد لباسی که در این مراسم پوشیده بوده و بر آن 6 هزار مروارید دوخته شده بود سرقت شده است آفتاب بانباز هم یک بام و دو هوای معاونت مطبوعاتی ارشاد «وطن امروز» و «یالثارات الحسین(ع)» تذکر گرفت
باز هم یک بام و دو هوای معاونت مطبوعاتی ارشادوطن امروز و یالثارات الحسین ع تذکر گرفتند روزنامه اعتماد علیرغم توهین به سیدالشهدا تذکر نگرفت در جلسه امروز هیأت نظارت بر مطبوعات علاوه بر تذکر به روزنامه وطن امروز و همچنین هفته نامه یا لثارات الحسین ع تذکر داده شد و به روزنامه اعادبیات معاصر ایران در اروپا معرفی میشود
سهشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴ ۳۴ معاون فرهنگی و بینالملل شهر کتاب از برگزاری سلسله برنامههایی برای معرفی ادبیات معاصر ایران در اروپا خبر داد به گزارش خبرنگار ادبیات ایسنا قرار است روز پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۲ مارس ۲۰۱۵ به همت بخش تاریخ فرهنگ و تمدن دانشگاه بولونیا رایزنی فرهنگیکیانوش عیاری مرد اخلاق سینمای ایران شد/ مردم سینمارو جایزه گرفتند
در آیین اکران نوروزی سال ۱۳۹۴ کیانوش عیاری مرد اخلاق سینمای ایران شد مردم سینمارو جایزه گرفتند شناسهٔ خبر 2515141 سهشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸ ۳۹ هنر > سینمای ایران حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در آیین اکران نوروزی سال ۱۳۹۴ کیانوش عیاری را به عنوان مرد اخلاق سینمای ایراآقامحمدی:بعد از شهدا عدهای به دنبال سهمخواهی رفتند
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱ ۲۸ یک ﻋﻀﻮ ﻣﺠﻤﻊ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﻧﻈﺎﻡ گفت ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻪ ﺛﻤﺮ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﻭ ﻧﻈﺎﻡ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﭘﺲ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﭘﻮﭺ ﻭ ﻭﺍﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﭘﺸﺖ ﮐﺮﺩ چون ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻥ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺷﻬﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺴﻨﺎ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻫﻤﺪﺍچرا آنتن را از «پرانتز باز» گرفتند؟
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹ ۱۲ پرونده برنامه رادیویی پرانتز باز که نزدیک به چهار سال روی آنتن رادیو نمایش رفت 15 اسفند ماه بسته میشود مارال دوستی در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا درباره علت خداحافظی برنامه پرانتز باز از 15 اسفند ماه گفت به دلیل نظر مدیراعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان حکم گرفتند
اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان حکم گرفتند شناسهٔ خبر 2515764 سهشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶ ۵۸ هنر > سینمای ایران رییس سازمان سینمایی اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان را منصوب کرد به گزارش خبرگزاری مهر طی این حکم مهدی ارگانی مسع-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها