تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دلیل بارش برف تمام مسیرهای اصلی و فرعی کوهبنان مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به دلیل بارش برف
تمام مسیرهای اصلی و فرعی کوهبنان مسدود است
فرماندار کوهبنان گفت: به دلیل بارش برف در حال حاضر تمام مسیرهای اصلی و فرعی این شهرستان مسدود استان و تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: تمام مسیرهای اصلی و فرعی کوهبنان مسدود است



سیدمجتبی هاشمی امروز در حاشیه بازدید از معابر و مسیرهای اصلی کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از روز گذشته که بارش باران در کوهبنان باریدن گرفت ضمن اعلام آماده‌باش اعضای ستاد بحران، تعدادی از نیروهای امدادی هلال‌احمر و راهداری به سمت مناطق روستایی حرکت کردند.
وی ادامه داد: به دلیل بروت هوا و کاهش ناگهانی دما بارش شدید برف از شب گذشته در شهرستان آغاز شد، لذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ستاد بحران شهرستان تشکیل جلسه داد تا وضعیت راه‌ها و مسیرها رصد و ضمن تقسیم کارها نیروهای امدادی به مناطق مختلف شهرستان اعزام شوند.
وی ادامه داد با توجه به اینکه در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور ارتفاع برف از 30 سانتی‌متر هم تجاوز کرده و سبب شده اکثر راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی شهرستان مسدود شود، لذا نیروهای راهداری با حضور در مسیرها نسبت به برف‌روبی و پاشیدن نمک اقدام کردند، اما به دلیل بالا بودن میزان بارش برف در حال حاضر تمام مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان مسدود هستند و تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.
هاشمی بیان داشت: نظر به اینکه اکثر معادن شهرستان در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده‌اند، تقریبا تمام مسیرهای این معادن هم در حال حاضر مسدود است که امیدواریم تلاش گسترده ماموران راهداری همراه با تجهیزات و امکانات اداره راه و شهرسازی بتواند در بازگشایی مسیرهای ارتباطی شهرستان نتیجه‌بخش باشد.
وی ابراز داشت: چندین تیم از امدادگران هلال‌احمر و جوانان داوطلب این جمعیت به سمت مناطق روستایی و صعب‌العبور شهرستان اعزام شده‌اند تا نسبت به نجات گرفتاران در برف و کولاک این مناطق اقدام کنند.
فرماندار کوهبنان تاکید کرد: به جهت لغزنده بودن مسیرها شهروندان کوهبنانی و مسافران عبوری از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند، چراکه اکثر راه‌های مواصلاتی شهرستان به ویژه جاده کوهبنان به مرکز استان و شهرستان‌های زرند، راور، بافق و بهاباد به دلیل عبور از مناطق کوهستانی خطرناک هستند که بدون زنجیر چرخ امکان ادامه راه در این مسیرها وجود ندارد و هر لحظه امکان بروز حادثه وجود دارد.
وی ادامه داد: پلیس راه و نیروهای انتظامی در ورودی و خروجی شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد مستقر شده‌اند تا ضمن ارائه هشدارهای لازم تا باز شدن مسیرها از تردد خودروها جلوگیری کنند. فرماندار کوهبنان یادآور شد: شهروندان کوهبنانی و مسافران عبوری در صورت برخورد با هرگونه مشکل و جویا شدن وضعیت راه‌های ارتباطی مراتب را با شماره تلفن 33494532 ستاد بحران شهرستان در میان بگذارند.
انتهای پیام/80012

93/12/20 - 08:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن